Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: monique19
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 20, 2011 om 16:16garantie laptop[quote=quantas schreef op zondag 20 feb 2011, 16:08]Software wat niet op de laptop aanwezig was bij de koop is geen garantie.
Voor de overige software die geinstalleerd is dient de klant zelf licenties te hebben, heeft ie die niet heeft ie er ook geen recht op.
Ik zeg niet dat het acceptabel is maar als je het zo post is het dus idd de Bios batterij en is ie dus niet opgestuurd geweest.
De laptop is wel opgestuurd geweest, ik heb een bon van asus erbij zitten, daarnaast staat door asus aangegeven dat de bios vervangen is en dat de laptop opnieuw geinstalleerd is van het biosmenu en windows 7. nadat is de laptop terug gekregen heb ik hem alleen opgestart zonder iets te installeren en de datum stond 2 dagen vooruit. terwijl hij dus de dag ervoor door de verkoper getest was (de hele dag uit en daarna opstarten) en de datum en tijd stonden goed. Dezelfde dag gebeld en de laptop teruggebracht. de verkoper had in tussentijd contact gehad met asus (zegt hij) dat de laptop niet terug hoeft naar asus.
Na een week gebeld en de verkoper zegt een aantal keer getest te hebben (de laptop aan en uit zetten, nachten zonder stroom en accu en dan weer aanzetten) en de tijd en datum stonden goed.
Nu willen ze hem nog een week houden met de bedoeling de laptop deze week nog een week lang te testen. is er dan nog nix te vinden is volgens hen de case closed. -
Nov 24, 2005 om 09:30abonnement
wanadoo is hier heel onduidelijk in. Ik wou in mei mijn abonnement opzeggen en dit kon pas in augustus duzz ik bel in augustus weer krijg ik te horen dit kan pas in november want uw contract loopt door tot eind december. nu bleef ik zeuren en toen kon het ineens. met veel moeite. maar ik krijg geen bevestiging thuis en op het internet staat dat het nog steeds niet is geregelt met kpn. nou fijn hoor. terwijl ik toch graag een ander asdl wil hebben.
oja kazaa lite is een jaarcontract.