Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: moonacrobat
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 27, 2010 om 22:23sta ik in mijn recht?Mijn advies is om netjes een brief terug te sturen zodat het bedrijf weet dat je niet akkoord bent met de rekening.
Gr. Henry -
Nov 20, 2010 om 20:24Oneerlijk voorlichten HI ?????[quote=edwardus schreef op zaterdag 20 nov 2010, 14:12][quote=moonacrobat schreef op zaterdag 20 nov 2010, 06:37]Heb je in je klacht aangegeven dat je het contract wilt laten ontbinden?
Op grond waarvan dan? Op grond van een mogelijk verzonnen advies waarna de klant vrijwillig een ander toestel heeft gekozen?
Inderdaad. Is oneerlijke voorlichting.
Of de klacht van kans van slagen heeft (eventueel via de Geschillencommissie Telecommunicatie)?
De kans is klein. Het nadeel is extreem klein gezien de genoemde "extreem veel korting" in combinatie met de Samsung Galaxy. -
Nov 20, 2010 om 06:37Oneerlijk voorlichten HI ?????Volgens de algemene voorwaarden is de reaktietermijn binnen 30 dagen. Aan deze termijn kun je als consument niets doen. 30 dagen is een redelijke termijn. Als Hi klantvriendelijk wil zijn, dan reageren ze zo snel mogelijk. Januari is niet overeenkomstig hun eigen voorwaarden.
Dat de verkoopmedewerker op de hoogte was van de komst van de iPhone, is niet zeker. Heb je in je klacht gevraagd om de datum waarop de medewerkers zijn ingelicht?
De voorlichting dat de iPhone niet zou voldoen aan de kwaliteitseisen van Hi, is uiteraard flauwekul en waarschijnlijk verzonnen door de medewerker(s) zelf.
Heb je in je klacht aangegeven dat je het contract wilt laten ontbinden?
Gr. Henry -
Nov 16, 2010 om 20:39eigen risico maar aanvullend verzekerd zijn100% is 100%.
Ik heb hun voorwaarden voor 2011 doorgelezen en zie daarin geen uitzondering. Wat staat er in de voorwaarden van 2010?
Gr. Henry -
Nov 16, 2010 om 15:40sms dienstenNergens een 06-nummer invullen. Waarom zou iemand dat nummer nodig hebben bij een enquete? Als er om een mobiel nummer wordt gevraagd, gaat het bijna altijd om sms diensten waar je aan vast zit.
Gr. Henry -
Nov 14, 2010 om 10:15pakket zoek bij tnt post[quote=getty schreef op zaterdag 13 nov 2010, 11:19]Dien een officiele klacht in met bewijs dat u het verstuurd heeft en claim uw schade.
TNT inderdaad aansprakelijk stellen.
Gezien de methode van verzending zal het uit te keren schadebedrag beperkt zijn.
Gr. Henry -
Nov 14, 2010 om 09:35wie is verantwoordelijk??Dirk,
Je blijft zelf verantwoordelijk richting UPC.
Mijn advies is om bij TNT langs te gaan en vragen waar het pakket is gebleven. En melden dat je eventuele schade op TNT zult verhalen.
Gr. Henry -
Nov 14, 2010 om 09:18MegamatserMegamatser is onderdeel van Onetimedeal waarover diverse klachten zijn. Mijn advies is de klacht te melden op de volgende site:
www.klachtenoplossing.nl/onetimedeal ...
Gr. Henry -
Nov 13, 2010 om 08:24pakket zoek bij tnt postVia welke methode is het pakket verzonden? Basis pakket?
Gr. Henry -
Nov 10, 2010 om 18:38vodadone stel zakkevullers,abbo sim only te hoge rekeningWat zijn de sms-nummers die op de specificatie staan?
Gr. Henry