Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: morgenstern
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 16, 2012 om 15:55Pas op na verlengen abonnement Vodafone![quote=tdehond schreef op zaterdag 16 jun 2012, 12:40]De internet data worden m.i. nu buiten de SO Bel + SMS-3 80 afgerekend.
Vandaar de hoge kosten.
M.i. geen abonnement afgesloten wat aansluit op de manier waarop u uw gsm gebruikt.
Lees mijn beginpost eerst eens goed. Ik heb niet om hoge kosten buiten de bundel gevraagd! Ik probeerde juist die kosten te vermijden door mijn internet-blox. Als ZIJ ze dan uitzetten zonder mij op de hoogte te stellen en hun winkelmedewerker liegt, is dat in mijn ogen mensen moedwillig op kosten jagen en en pure oplichting! -
Jun 16, 2012 om 15:44Pas op na verlengen abonnement Vodafone![quote=timfelix schreef op zaterdag 16 jun 2012, 13:27]
@Morgenstern, laatst had ik ook een klein probleempje met mijn telefoonrekening. Dat was deels mijn eigen schuld en deels lag dat aan de kant van Vodafone. Daar ben ik heel erg netjes uit gekomen met de Vodafone webcare die hier op het forum rondzwerft. Ik denk dat die binnenkort hier wel reageren. Als ze zien dat je hiervoor de Blox geactiveerd had, maar bij de omzetting uitgezet zijn, zullen ze je vast wel wat kunnen aanbieden.
Ik wil het maar hopen. Met de Vodafone 'klantenservice' (quotes intended) kom ik in ieder geval geen stap verder. Mijn probleem is bekend en al zes weken in behandeling. Toen ik vanochtend maar weer eens belde, werd de verbinding zelfs automatisch verbroken door Vodafone, toen ik in voor de tweede keer in de wachtstand zat omdat een medewerker zogezegd mijn probleem aan het uitzoeken was. Toen ik dan maar weer belde en aan weer een andere medewerker vroeg om doorverbonden te worden met iemand van de afdeling Use, die mijn probleem in behandeling heeft, gaf zij aan dat er meerdere afdelingen Use zijn (?) en ze mij niet kon helpen. Ze zou een notitie maken dat er contact met mij opgenomen moest worden. Dat heb ik zes weken geleden ook al gehoord en er is NIET gereageerd ...ik voel me met een kluitje in het riet gestuurd en er is werkelijk geen doorkomen aan, maar wellicht is dat zelfs de bedoeling. Het probleem is zeker oplosbaar als beide partijen wat water bij de wijn doen, maar Vodafone lijkt alleen te willen afwimpelen en vertragen. Zeer jammer en zeker geen goede reclame voor Vodafone! -
Jun 16, 2012 om 12:40Pas op na verlengen abonnement Vodafone!@diumenge ik had eerst een standaard internet blox van (geloof ik) 500 mb. Deze is nu niet meer beschikbaar, want verlaagd naar 200 mb. En inderdaad had ik beter niet op een persoon vertrouwd maar het zelf uitgezocht (àls het al uit te zoeken was). Achteraf gezien dan. Maar daar schiet ik nu niks mee op. Ik vraag me gewoon af of dit meer mensen overkomen is.
@sonjaatje: De verkoper zal uiteraard ontkennen dat hij zoiets gezegd heeft. Het wordt een welles-nietes verhaal. Mijn bedoeling is eerder om mensen te waarschuwen niet dezelfde fout te maken als ik en wél alles goed uit te zoeken!