Antwoorden gegeven door: morrigan
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 10, 2018 om 11:26Kan Eneco jouw contract opzeggen zonder toestemmingIk herken je verhaal. Tijdje terug kreeg ik ineens een eindafrekening van Eneco en ik moest bijbetalen. We hadden toen nog niet zo lang daarvoor slimme meters gekregen, dus ik dacht 'zal wel nieuw zijn dat je nu vaker een afrekening krijgt'. Ik zocht er nog niet wat achter.
Maar toen werd ik gebeld door Eneco, waarom ik was weggegaan bij hun. Ik stomverbaasd, want ik was niet weggegaan. Maar volgens hun gegevens was ik klant bij de Nederlandse Energiemaatschappij. De boel terugdraaien kon niet meer, want ik was qua contract al weg bij Eneco. Ik kon wel een nieuw contract afsluiten en dan zou ik geen boete krijgen.
Nederlandse Energiemaatschappij gebeld. Die hadden me NIET als klant staan, maar wel iemand met bijna dezelfde postcode (scheelde 1 cijfer) en hetzelfde huisnummer. Ze vermoedden dat daar de fout is gemaakt.
Nederlandse Energiemaatschappij zou e.e.a. recht gaan zetten, maar ik krijg de indruk dat zij niets hebben gedaan. Ik heb een nieuw contract afgesloten bij Eneco. En ik ben heel benieuwd hoe straks e.e.a. gaat lopen als het gaat om die ene maand dat ik zogenaamd bij de Nederlandse Energiemaatschappij zat, van wie ik daarover nu een afrekening ga krijgen! -
Jan 7, 2012 om 16:26nummerherkenning
Daar sluit ik mij bij aan. Ik heb ook hele goede ervaringen met Siemens DECT telefoons. Ook andere mensen uit mijn omgeving zijn zeer tevreden over Siemens. Het is inderdaad wat duurder dan Profoon of Ranex, maar ook veel beter.
-
Aug 15, 2010 om 01:05Siemens S10
De Siemens S10 is inderdaad een toestel dat je alleen op zogeheten 900-netwerken kunt gebruiken. Dat betekent dat je in Nederland alleen kunt bellen met KPN en Vodafone. Orange, T-Mobile en Telfort maken gebruik van het zogeheten 1800-netwerk.
Je kunt hier ook niks in de telefoon aan veranderen!
-
Mar 16, 2008 om 21:48Kassa's verlenging: graag die onder & bovenbalk weg.Ik herken het probleem. Kijk ik naar Kassa op Nederland 1, dan is het beeld perfect beeldvullend. Schakel ik over naar Consumententv, dan krijg ik een zwarte balk. Het lijkt wel alsof het daar gewoon op die manier wordt uitgezonden. Je kan er in ieder geval weinig aan doen, of je moet met het beeld gaan spelen en het zelf anders instellen als naar consumententv kijkt.
-
Feb 3, 2008 om 11:12koersen op je mobiel
Bij KPN kun je tegenwoordig ook een internetbundel afsluiten bij je abonnement. Voor 9,95 kun je onbeperkt internetten op je mobiel. Via de portal KPN Vandaag kun je de koersen op je mobiel bekijken (wijkt qua layout niet veel af van Imode). Dus als je op die manier de koersen bekijkt, heb je niet eens zo'n groot scherm nodig.
Verder zou ik voor een degelijk merk gaan, zoals Nokia.
-
Jul 8, 2007 om 14:22prepaid opwaarderenMocht er geen oplossing komen vanuit Orange (wat eigenlijk ook niet verwacht, want de Nederlandse Orange is toch anders dan de Franse) dan kun je nog altijd je opwaardeerkaart te koop aanbieden op Marktplaats voor mensen die op vakantie gaan in Frankrijk en daar terplekke een prepaid kopen. Er zijn genoeg mensen die dat doen, omdat ze daarmee goedkoper in het land zelf kunnen bellen dan met hun eigen simkaart uit Nederland.
-
Jun 20, 2007 om 21:35nieuwe telefoon?Hoe kun jij sinds oktober 2006 een Nokia N95 hebben? Het toestel was toen nog niet te koop!
-
Mar 13, 2007 om 21:31N73 automatisch downloaden
Ik neem aan dat je een Nokia N73 bedoelt? Je telefoon gaat niet vanzelf dingen downloaden, daar moet je toch expliciet toestemming voor geven op je telefoon.
Bedoel je misschien dat je - per ongeluk - gebruik maakt van mobiel internet? Dat kan je starten - mits zo ingesteld - door de 0(nul)-toets een paar seconden ingedrukt te houden. Gebeurt dat misschien terwijl je je telefoon in je broekzak hebt?
Als het dat is, hou dan de 0-toets weer eens een paar seconden ingedrukt totdat je op het mobiele internet zit. Kies dan opties, Instellingen en zet bij Toegangspunt "Altijd vragen".
-
Feb 19, 2007 om 23:08nokia n-70
Als je al een wat oudere N70 hebt, dan kun je inderdaad problemen hebben, zoals vastlopers en andere zaken die niet goed werken.
Als je een beetje handig bent, dan kun je zelf de telefoon voorzien van nieuwe software via de website van Nokia: http://europe.nokia.com/A4176089
Durf je dit niet aan, ga dan naar een servicepunt voor de laatste versie van de software.
Maak wel eerst een goede backup van je telefoon, want na de update is je telefoon weer helemaal leeg!
-
Feb 9, 2007 om 10:57Niet werkende SIM-kaart
Telfort werkt als enige provider niet alleen met een sim-lock, maar ook met een gid-lock op hun toestellen. Daardoor kun je er geen andere simkaart van Telfort indoen. Zo kun je dan bijv. niet met een abo-toestel en een prepaid-sim bellen.
Het klinkt alsof jouw toestel dus nog wel een gid-lock heeft en dat daarom een andere Telfortkaart niet wordt geaccepteerd.