Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: motomafkees
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 23, 2011 om 10:16Beltegoed vervallen.Onbeperkt; mits het beltegoed een keer per 6 maanden opgewaardeerd wordt.
Als je minder gebruik maakt van de telefoon is het misschien verstandig om een pre-paid kaartje van KPN of T-mobile te nemen. Deze zijn onbeperkt mits er eens per 6 maanden vanuit toestel gebeld of ge-smst wordt. -
Feb 23, 2011 om 10:14nokiaC3Om ervoor te zorgen dat je niet meer op het "betaalde" internet gaat kun je het best de internet instellingen van je mobiele provider verwijderen. Dit heet in het menu ook wel eens vaker een apn. Wanneer dit verwijderd is kan het niet eens meer per ongeluk gebeuren en je kunt nog altijd wi-fi zoeken en gebruiken. Lukt het je niet om dit zelf te verwijderen, ga even naar een servicegerichte telefoonwinkel daar doen ze het graag voor je.
-
Feb 21, 2011 om 15:36Samsung Apollo Galaxy I5800Ik denk niet dat het toestel defect is. Ik denk eerder dat het aan het gebruik ligt. Bij een dergelijk toestel dat draait op het Android besturingssysteem blijft alles dat je opend ook open staan op de achtergrond. Dit betekend dat het toestel heel veel programma's tegelijk draait en dit op een gegeven moment niet meer aankan. Hij zal dan op een gegeven moment zichzel herstarten en veel problemen vertonen. Er zijn een aantal mogelijkheden om dit te voorkomen. Zowiezo is het goed om het toestel elke dag een keer uit en weer aan te zetten. buiten dat kun je een aantal applicties downloaden van de android market om dit probleem op te lossen. Een van die applicaties is Taskiller Dit is een programma dat je laat zien welke aplicaties open staan en waarme je ze kunt "killen" dus sluiten. Totdat je ze weer zelf opent. Wat ik zelf een stuk prettiger vind om mee te werken is een combinatie van autokiller en juicedefender. De een sluit alle openstaande apps af wanneer mijn telefoon een periode op standby staat en de andere zet voor elke aplicati een limiet aan wat deze verbruikt om je batterij te sparen. Naarmate je batterij leger wordt past hij dit ook aan om de levensduur te vergroten.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. -
Feb 21, 2011 om 15:19vodafoneEen rekening dient gewoon betaald te worden als het bedrag te hoog is en u kunt dit niet in een keer betalen is geen probleem. Dan kan er een betalingsregeling getroffen worden. Dit blijkt niet uit uw verhaal. Dan is de rekening gewoon niet betaald en wordt u afgesloten. U belt vervolgens de klanten service en als ik uw bericht hierboven leest bent u inderdaad niet heel erg vriendelijk geweest in zo'n geval zou ik u ook niet meer verder helpen. U bent boos op een situatie en reageert het af tegen een persoon die er verder niets aan kan doen. In dit geval is het zelfs uw eigen schuld en niet die van Vodafone.
De les die u hieruit zou kunnen trekken is dat met vriendelijkheid het meest bereikt wordt. Die mensen zitten daar om u te helpen. Behandel ze ook zo. Als er een keer wordt opgenomen en wordt gezegd. "Goede middag met meneer Vodafoon" Brand dan maar los. -
Feb 21, 2011 om 15:09Hi reparatie telefoon procedureNormaal gesproken is het zo dat een winkel een telefoon binnen 30 dagen na aankoop wanneer defect direct moet ruilen naar mijn weten. De enige uitzonderingen hierop zijn de pre-paid toestellen en de Blackberry's. Dit is uiteraard niet het geval wanneer het telefoontje al beschadigd is. Dat lijkt me duidelijk. Na die maand moet de telefoon idd worden verstuurd en de nederlandse garantie bepalingen zeggen idd dat na 3 x opgestuurd met de zelfde defecten, moet er een passende oplossing verzonnen worden waarnaar je normaal gesproken een nieuwe krijgt of een vergoeding zodat je een andere kunt uitzoeken. Vreemd gegaan in dit geval.