Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mousy32
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 17, 2015 om 16:24problemen met zorgverzekeringJe kan het ook een keer recht trekken met het vakantiegeld ( dus gewoon 2x betalen), zo ben ik er ook uitgekomen met hen k had dit gedonder ook elke maand.
-
Feb 17, 2015 om 16:00een maand zonder internet door onlineIk heb al bijna 2 jaar Online en eigenlijk nooit problemen en als ik wel een probleem heb email ik ze en krijg altijd netjes antwoord terug,.
-
Sep 16, 2014 om 12:18Bedelen om geld terug van Bon PrixEcht ik krijg een punthoofd van hun ik had dus volgens de klantenservice daar recht op 34,99 (heb hier een email van) Ik heb daar echter maar 14,99 van terug gekregen en nu sturen ze mij een email dat ik geen recht heb op 34,99 maar dat ik dat aan hen verschuldigd ben. Echt ze draaien het zomaar om nu willen ze scans van mijn bankafschriften nou nee dus alles is vooraf betaald via ideal en dat kunnen ze in mijn account inzien.
Echt ik ben er klaar mee ze stikken maar met die 20 euro ik betaal niks ik ben klaar met hen. Bespaart me een hoop ergernis, mochten ze incasso sturen zal ik niet reageren laat de deurwaarder maar komen dan kan die zien hoe raar ze doen en dat hun administratie niet klopt. En ik in mn recht sta en eigenlijk geld van hen te goed heb.
Beste klant,
Naar aanleiding van uw email heb ik uw klantendossier en betaling nagezien.
Helaas heb ik uw betaling van € 34,99 nog niet terug kunnen vinden.
Ik vraag u vriendelijk om een kopie van uw bankafschrift op te sturen waarop duidelijk de volgende elementen vermeld staan: •Naam rekeninghouder
•Rekeningnummer
•Datum en bedrag van afschrijving
U kunt dit (wanneer mogelijk) scannen en doorsturen per e-mail ofwel een kopie opsturen naar ons correspondentie adres:
bonprix Tilburg
afdeling : CRC NL
Antwoordnummer 54025
5004 VB Tilburg
Na ontvangst hiervan zal ik uw klantendossier zo spoedig mogelijk in orde brengen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Tot binnenkort op www.bonprix.nl !
Met vriendelijke groet, -
Sep 9, 2014 om 08:32keukenrenovatieDe douche en wc is bij mij een aantal jaren geleden gedaan en toen kregen we een vergoeding van iets meer als 200euro voor alle rommel en ongemak.
Echter vorige week is de keuken gedaan (ook de tegels) deze keer geen vergoeding. Ik zou het even navragen bij uw woningbouw vereniging. -
Sep 5, 2014 om 16:49Bedelen om geld terug van Bon Prix[quote=zoekster schreef op vrijdag 5 sep 2014, 16:26][quote=mousy32 schreef op vrijdag 5 sep 2014, 16:19]Toevoeging: k Kreeg zelfs nog een bevestigingsemail van de ontvangen email + scans dus ze hebben m op 5 juli wel degelijk ontvangen . (heb die nl ook nog) En bellen doe ik niet meer kost geld en k heb geen bewijs van wat er afgesproken is. Ook kreeg ik de vorige keer een chagrijnige mevrouw aan de lijn die ik niet kon verstaan door haar accent (buitenlands) en ik moest dus tig keer vragen sorry wat zegt u nou ik versta u niet, dus sinds die tijd mail ik alleen nog maar
Heb je via het klachtenformulier van Thuiswinkel je laatste mail verstuurd?
Als je het deze keer nog via je eigen mail hebt gedaan, dan kun je nog wat dagen wachten op antwoord van Bonprix en daarna dien je de klacht in via Thuiswinkel.
Nee nog niet omdat er ineens weer communicatie via mn eigen email was heb ik even gewacht.
Ik wacht nog tot volgende week en als ik het dan niet terug krijg ga ik via de thuiswinkelwaarborg dank ej wel trouwens.
@czar Sorry ik ben inmiddels na 2 maanden behoorlijk geïrriteerd en dat het dan fout bij mij zou zitten terwijl ik dus overal bewijs van heb , bijv dat hen mijn emials hebben ontvangen dan kan ik dat even niet zo goed hebben. Als ze dan zeggen ja hebben we niet gekregen.... Ben zelf nogal secuur met zulke dingen. Ik ben verder ook geen rijk mens en dit bedrag ook al zou het maar om 20 euro gaan zou ik goed kunnen gebruiken voor andere zaken -
Sep 5, 2014 om 16:40Bedelen om geld terug van Bon PrixDe 20 euro is spoorloos ik krijg nu een mail waar die 34,99 ook instaat als terug te krijgen bedrag maar na uitbetaling van een deel daarvan, die 14,99 is het ineens bij hun klaar waar is mijn 20 euro dan?
-
Sep 5, 2014 om 16:19Bedelen om geld terug van Bon PrixToevoeging: k Kreeg zelfs nog een bevestigingsemail van de ontvangen email + scans dus ze hebben m op 5 juli wel degelijk ontvangen . (heb die nl ook nog) En bellen doe ik niet meer kost geld en k heb geen bewijs van wat er afgesproken is. Ook kreeg ik de vorige keer een chagrijnige mevrouw aan de lijn die ik niet kon verstaan door haar accent (buitenlands) en ik moest dus tig keer vragen sorry wat zegt u nou ik versta u niet, dus sinds die tijd mail ik alleen nog maar
-
Sep 5, 2014 om 16:14Bedelen om geld terug van Bon Prix[quote=czar schreef op vrijdag 5 sep 2014, 15:32][quote=mousy32 schreef op vrijdag 5 sep 2014, 14:56]Hier krijg k toch werkelijk een punthoofd van: krijg net een mail binnen dat ze geen mail met scans van de nota en ontbrekend artikel hebben ontvangen echter deze is 5 juli al verstuurd , vanmorgen nogmaals en net beweren u heeft dit niet eerder verstuurd dus ze liegen ook nog eens , bah echt mn buik vol van dit bedrijf (mail stond nog netjes in verzonden map, ik heb nl de bewijzen allemaal bewaard van correspondentie met hen)
Uw verzonden map biedt geen enkel bewijs dat het ook is afgeleverd.
Als u bestanden scant in hoge resolutie kan het zomaar zijn dat uw mail te groot wordt voor de POP3-box van de ontvanger en deze wordt geweigerd en daarom nooit is aangekomen. Misschien heeft de SMTP-server van uw provider die e-mail wel helemaal nooit verzonden.
Mogelijkheden te over waarom het niet is aangekomen, dat hoeft helemaal niet op leugens te duiden van de medewerker.
Maar goed, u bent kwaad, dus u heeft gelijk, ook als u geen gelijk heeft.
Heeft u als eens getracht hen telefonisch te bereiken? Dat lees ik namelijk nergens. Of een terugbel-verzoek gedaan?
Die brieven en die nota zijn maar kleine bestandjes en de vorige keer heb ik het ook zo verstuurd en dat ging prima. Ik verstuur wel vaker ingescande brieven en komt altijd prima aan als zij hun administratie niet op orde hebben kan ik dr niets aan doen, ik heb even in mijn account gekeken en zelfs daar staat dat het niet geleverd is en wel betaald! Zij zitten gewoon fout en als het jou niet aanstaat wat ik schijf en verder geen toevoegingen hebt tot betrekking met mijn probleem sla dit topic dan aub over k heb geen zin in een zinloze discussie. -
Sep 5, 2014 om 15:14Bedelen om geld terug van Bon Prix[quote=czar schreef op vrijdag 5 sep 2014, 15:09][quote=mousy32 schreef op vrijdag 5 sep 2014, 14:48]Nee dat was antwoord op de mail die ik gisteren heb gestuurd op die van vandaag nog geen antwoord
Ohh zo, wordt wel verwarrend als u schrijft: Werkelijk het is niet te geloven wat ik nu weer voor antwoord heb gehad
Maak u niet zo druk. Ik ga er bij dit soort (op zich best betrouwbare) bedrijven altijd vanuit dat er een chagrijn aan de telefoon of de e-mail zit. Er zijn wel meer bedrijven die bij vaste klanten het geld tijdelijk parkeren. Als je er dan om vraagt krijg je het gewoon teruggestort, anders bij de eerst volgende bestelling als korting.
Op mij komt uw bericht hier over als een bericht van iemand die boos is omdat het niet lukt. Opeens komt daar dan een verhaal over een niet geleverd artikel bij. Dan een bericht er achteraan dat de producten vaak niet goed zijn, waarom bestelt u daar dan wel opnieuw?
Volgens mij: even rustig nadenken en vervolgens een goed en duidelijk bericht sturen waarin u alles chronologisch aangeeft, inclusief order- en factuurnummers en dan zal alles best wel worden opgelost. -
Sep 5, 2014 om 15:14Bedelen om geld terug van Bon Prix[quote=czar schreef op vrijdag 5 sep 2014, 15:09][quote=mousy32 schreef op vrijdag 5 sep 2014, 14:48]Nee dat was antwoord op de mail die ik gisteren heb gestuurd op die van vandaag nog geen antwoord
Ohh zo, wordt wel verwarrend als u schrijft: Werkelijk het is niet te geloven wat ik nu weer voor antwoord heb gehad
Maak u niet zo druk. Ik ga er bij dit soort (op zich best betrouwbare) bedrijven altijd vanuit dat er een chagrijn aan de telefoon of de e-mail zit. Er zijn wel meer bedrijven die bij vaste klanten het geld tijdelijk parkeren. Als je er dan om vraagt krijg je het gewoon teruggestort, anders bij de eerst volgende bestelling als korting.
Op mij komt uw bericht hier over als een bericht van iemand die boos is omdat het niet lukt. Opeens komt daar dan een verhaal over een niet geleverd artikel bij. Dan een bericht er achteraan dat de producten vaak niet goed zijn, waarom bestelt u daar dan wel opnieuw?
Volgens mij: even rustig nadenken en vervolgens een goed en duidelijk bericht sturen waarin u alles chronologisch aangeeft, inclusief order- en factuurnummers en dan zal alles best wel worden opgelost.
Dat heb ik gedaan ik ben al 2 maanden bezig mijn geld terug te krijgen. En ik ga dus niet opnieuw bestellen daarom wil ik ook mijn geld terug (2x een probleem gehad en dan ben ik weg) en wil niet dat ze het houden en ja ik ben boos , zeker als er tegen me gelogen wordt. Sorry voor de verwarring