Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: msiandrea
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 26, 2012 om 09:12Tele2, Zomaar afsluiten zonder aankondigingHallo,
Heb meer nieuws over me afsluiting !!
Ik werd gisteren gebeld door het Intrum en die zelfde mw die ik toen had gesproken was op onderzoek uitgegaan waarom Tele2 mij naar het incassobureau had gestuurd.
Nu komt het !!
Ik had € 0.27 te weinig betaald op een factuur !!
En daarom was naar het incasso gestuurd. Hoe zielig kun je zijn.
Ik had er geen brief, mail, telefoontje helemaal niks van ze gekregen van mw u heeft € 0.27 te weinig overgemaakt wilt u dat alsnog overmaken of we tellen het op bij het volgende factuur !! Helemaal niks !!
Het grappige is dat toen ik mijn rekening had betaald van afgelopen maand had ik per ongeluk € 0.73 teveel overgemaakt.
Blijkt dat ze het daarmee niet kunnen verrekenen want ze verrekenen alleen met nieuwe facturen.
Gelukkig gaat het Intrum niet mee doen om incasso kosten te gaan incasseren van € 65,- over een bedrag van € 0.27 want zij vinden het zelf te belachelijk voor woorden had die mw mij zelf toegekend. Dus heeft zij mij vriendelijk verzocht om die € 0.27 zsm naar ze over te maken.
Dus het is nu duidelijk dat dat het adder onder het gras was van het gehele commotie .
Unbelieveble !! -
Apr 18, 2012 om 21:26Tele2, Zomaar afsluiten zonder aankondiging[quote=diumenge schreef op woensdag 18 apr 2012, 20:09][quote=msiandrea schreef op woensdag 18 apr 2012, 12:51]... Ik heb echt nog nooit deze problemen met Tele2 gehad en daarom vind ik het ook zo jammer. ...Dan blaas je nogal hoog van de toren!
Hoezo dat ?
Dit soort problemen heb ik nog nooit met ze gehad.
In mijn verleden met Tele2 heb ik 3x problemen met ze gehad en het werd altijd netjes afgehandeld met nog vergoedingen eraan toe van hun kant.
En daarom vind ik het ook zo jammer want deze werkwijze van ze ken ik niet. -
Apr 18, 2012 om 12:51Tele2, Zomaar afsluiten zonder aankondiging[quote=carola.83 schreef op woensdag 18 apr 2012, 11:40].......Normaliter sturen ze dan een herinnering via de mail en als ik dan nog steeds niet betaald heb krijg ik brief thuis gestuurd dat ik bijv binnen 10 dagen moet betalen om afsluiting te voorkomen.......
Ze blijven niet bezig met herinneringen sturen! Betaal eens op tijd, dan krijg je ook geen problemen! Bovendien, zoals dehond al schrijft, ieder ander bedrijf sluit je dan ook af.
De issue gaat bij mij om het optijd betalen, natuurlijk moet dat gebeuren en ik ga mezelf ook niet in rechtvaardigen. Maar het gaat er bij mij om hoe zij hun klanten te woord staan en hun manier van te werk gaan. Want uiteindelijk krijgen zij hun geld toch wel. Maar een beetje respect naar de medemens mag ook wel.
Ik denk als je ieder ander persoon zo behandeld wordt zal hij/zij ook niet blij zijn ! want goedwils of kwaadwils ze krijgen hun geld uiteindelijk toch wel. -
Apr 18, 2012 om 12:51Tele2, Zomaar afsluiten zonder aankondiging[quote=mahadma schreef op woensdag 18 apr 2012, 12:19]Als je na een rekening die betaald moet zijn op 28-3 en je wordt meteen afgesloten, is er gewoon meer aan de hand. Je wordt echt niet binnen 14 dagen afgesneden. Dan je opmerking:" IK ROEP EEN IEDER OP OM NAAR KPN TE GAAN !", en dat ze nu een leuke aanbieding hebben, fijn, maar noem mij één aanbieder/provider die wèl goed functioneert (qua product, klantenservice, en boekhouding) en die betaalbaar is ............... Ik wacht op je antwoord.
Tja wat er meer aan de hand is, is dat ik een klacht heb gemailt naar hun toe met de mededeling dat ik heel erg ontevreden heb over hun klantenservice en dat ik de mr die mij toen geholpen had heel onbeschoft vind en dat ik zal overwegen bij hun weg te gaan. Zo gezegd zo gedaan volgens mij was ik binnen 2 dagen overgestapt naar kpn. Dus ik denk zelf dat dat het zou zijn geweest. en dat is juist het gene wat mij zo boos heeft gemaakt niet eens 14 dagen en afgesneden en effe de rekening bij het incassobureau gelegd. Alsof hun hoofd niet goed werken. Terwijl tele2 degene is geweest die mij onterecht behandeld heeft afgelopen maand. Ik heb echt nog nooit deze problemen met Tele2 gehad en daarom vind ik het ook zo jammer. Maarja beter ga ik nu want als ze eenmaal met je beginnen houden ze niet op. De incasso hoeft dan maar 1x te mislukken en je wordt gelijk diezelfde dag nog afgesloten. Geen enkele provider is goed maarja ik heb nog nooit een contract gehad met Kpn en voor mij persoonlijk vind ik kpn nu beter bij mij passen. Dus ieder zo zijn eigen ding. -
Apr 18, 2012 om 12:39Tele2, Zomaar afsluiten zonder aankondigingZe blijven niet bezig met herinneringen sturen! Betaal eens op tijd, dan krijg je ook geen problemen! Bovendien, zoals dehond al schrijft, ieder ander bedrijf sluit je dan ook af.
De issue gaat bij mij om het optijd betalen, natuurlijk moet dat gebeuren en ik ga mezelf ook niet in rechtvaardigen. Maar het gaat er bij mij om hoe zij hun klanten te woord staan en hun manier van te werk gaan. Want uiteindelijk krijgen zij hun geld toch wel. Maar een beetje respect naar de medemens mag ook wel.
Ik denk als je ieder ander persoon zo behandeld wordt zal hij/zij ook niet blij zijn ! want goedwils of kwaadwils ze krijgen hun geld uiteindelijk toch wel.