Antwoorden gegeven door: muis52
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 22, 2006 om 12:20aktie Kellogg's special K T-shirts
Beste Franc,
Ja, ook ik ben hier al tijden mee bezig. Na de verstreken levertijd, heb ik met moeite een tel.nr. gevonden in Belgie via goudengids.be en wel 00 3227126300. Heb daar naar toe gebeld, daarop hebben zij mij een mail gestuurd met een emailadres benelux.reception@kellogg.com en nog een ander telefoonnummer 00322594470. Maar telefoneren naar Belgie vind ik te duur worden. Dus mail gestuurd, geen antwoord. Maar na verloop van tijd een brief ontvangen van Two4Mail, die wrsch. naar iedereen is verstuurd, met de keuze om geld terug te krijgen of op het t-shirt te wachten. Omdat ik er totaal geen vertrouwen meer in had, heb ik per mail naar info@two4mail.be geantwoord dat ik geld terug wilde, met uiteraard alle gegevens om het te storneren. Er is nog een keer gebeld, om het gironr te controleren. Dat is merkwaardig zo over de telefoon. Heb ik weer een mail met de gegevens gestuurd. Geen enkele reactie. Af en toe stuur ik een mail met de vraag of ze misschien een keer kunnen antwoorden op mijn vraag waarom ik niets meer hoor. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Voorstel: ga ook mailen. Ik ga dat ook weer doen, na weer 2 wkn te hebben gewacht. Ik stuur een email naar beide adressen. Succes. Wimmie.