Antwoorden gegeven door: mvreeburg
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 19, 2005 om 19:03Onterechte constatering van vochtschade in gsm, wat kan hier aan gedaan worden?
Nadat ik de Samsung E720 gekocht had, heb ik er welgeteld ongeveer één week plezier van gehad. Op een morgen was de microfoon ineens kapot. Balen natuurlijk. Toen ik na een paar weken bij iemand een vervangend toestel kon lenen wilde ik hem naar Dynafix opsturen, maar bleek de microfoon het ineens weer te doen... Eén dag. Dus toch opgestuurd en na een week al weer terug gekregen. Hij deed het weer en tot mijn grote vreugde stonden alles, zoals mijn filmpjes en mp3 bestandjes er nog in. Na een halve dag deed de microfoon het echter weer niet en heb ik hem in de kast in de woonkamer gelegd. Is er überhaupt geprobeerd het toestel te repareren? Naar mijn weten wordt alles gereset wanneer er gerepareerd moet worden en er een software update plaatsvind???
Na een paar weken had ik weer tijd om mijn telefoon naar het plaatselijke postkantoor te brengen, om deze andermaal op míjn kosten te verzenden naar Dynafix. Na 3 weken eens gebeld hoe het ermee stond. Het toestel was pas 5 dagen geleden ingeboekt, dus hij zou volgende week wel naar mij toekomen. Raar, maar goed. Een week later de befaamde brief thuis gekregen. Er was vochtschade geconstateerd. Terwijl het toestel mijn woonkamer niet uit was geweest na de eerste "reparatie".
Heb vandaag toch maar €35 betaalt om mijn telefoon weer terug te krijgen. Wat blijkt: het toestel doet werkelijk helemaal niks meer! Kan hem niet opladen of aanzetten. Ik stuur hem dus op met een kapotte microfoon en krijg een geheel defect toestel terug. Wat een geweldenaars!!!
Ik heb dynafix hierover gebeld uiteraard en werd door niemand daar ook maar enigszins fatsoenlijk geholpen. Samsung staat pal achter dynafix ondanks het horen van mijn verhaal. Ik heb Dynafix beloofd er werk van te maken en dit wil ik ook zeker doen! Iemand iets soortgelijks of tips en de te voeren procedure?