Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mwi0775
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 12, 2011 om 18:23XBOX 360 'waardeloos' / geld terug?[quote=reddice schreef op woensdag 12 jan 2011, 17:07]Je angst voor een defect 2e product is begrijpelijk, maar niet rationeel. Xbox is een succesvolle divisie binnen Microsoft, die op de consoles markt heeft weten op te boksen tegen de al gevestigde en zeer sterke concurrentie van Nintendo en Playstation. Dit zouden ze niet hebben kunnen bewerkstelligen als ze een slecht product zouden verkopen. Dat er zich een probleem heeft voorgedaan met de Xbox had net zo goed met een andere console of product kunnen gebeuren, dus dat is geen issue. Het gaat erom dat het probleem correct wordt opgelost. Ik ben blij om te lezen dat de winkel dat ook zo ziet en jou een nieuw product heeft kunnen aanbieden. Veel plezier toegewenst!
nou mijn angst was er toch, aangezien ik hiervoor nooit een xbox heb gehad (oudere versie) en ik lees op internet dat er een overhittingsprobleem mee is die niet door microsoft kan worden opgelost was ik bang dat ik alsnog een defect apparaat als 2e keer terug kreeg. -
Jan 12, 2011 om 14:26XBOX 360 'waardeloos' / geld terug?[quote=reddice schreef op woensdag 12 jan 2011, 12:21]Ik heb zelf ook een Xbox 360, van de eerste generatie nog. Na ongeveer anderhalf jaar in mijn bezit te zijn geweest kreeg ik te maken met de zogenaamde Red Ring of Death. Heb hiervoor toentertijd contact opgenomen met Microsoft en heb de Xbox toen terug kunnen sturen op hun kosten. De garantietermijn was immers 2 jaar. Het was een hardwarematige fout die ze blijkbaar niet konden oplossen en heb er toen een nieuw apparaat voor in de plaats gekregen. Bovenop de resterende garantietermijn van het vorige apparaat, kreeg ik toen nog een jaar extra garantie. Wat mij betreft was het een prima oplossing. Tot op heden doet het apparaat het nog prima, heb er absoluut geen problemen mee gehad. We hebben het nu over 3-4 jaar geleden. Mijn ervaring met Microsoft is dat het, voor de Xbox in ieder geval, een goede service bied. Ik begrijp dan ook niet waarom ze jou adviseren om constant te updaten.
Het grootste verschil tussen jou en mijn situatie is de termijn waarop het in je bezit is geweest. Ik kreeg de problemen pas na anderhalf jaar, dan is het makkelijker om direct contact op te nemen met Microsoft zelf. In jouw geval zou ik, zoals geadviseerd door Hanson, ook direct naar de verkoper gaan en een nieuw exemplaar opeisen. Geld terugvragen lijkt mij onredelijk, want de verkoper is niet in de gelegenheid gesteld om binnen een redelijke termijn een passende oplossing te vinden voor jouw probleem. Dit is, voor zover ik weet, wettelijk gezien wel een vereiste om de overeenkomst te kunnen ontbinden.
nou, het leek me ook onredelijk als ik voor een 2e keer een defect apparaat zou meekrijgen. aangezien het gewoon een probleem met de xbox zelf was (fabrieksfout) kreeg ik er een nieuwe voor terug. alles is dus opgelost -
Jan 10, 2011 om 23:31XBOX 360 'waardeloos' / geld terug?[quote=mahadma schreef op maandag 10 jan 2011, 19:16]mwi, toets rechtsbovenin (bij zoeken) "xbox" in en klik op zoek. Dan kom je heel veel soortgelijke klachten tegen. Groet, mg.
hallo,
er bleek een grote loods xbox 360 mis te zijn gelopen die met een fabrieksfout zijn geleverd. ik heb deze xbox gelijk kunnen retourneren voor een nieuwe ingepakt zonder fabrieksfouten. Tip voor meer mensen die dit hebben, de cd's kunnen door deze xbox bekrast raken maar deze kan je gewoon opsturen naar microsoft of omruilen voor een nieuwe in de winkel ;) -
Jul 14, 2010 om 11:54Geen lesbevoegdheid?!kijk dat is nou pas een antwoord naar mijn woorden. superbedankt, zal zeker helpen :)
-
Jul 13, 2010 om 11:34Geen lesbevoegdheid?!Wanneer de leraar geen les kan geven heb ik zowel mijn best gedaan door uit mezelf meer proberen te lezen. hiervan van de lessen van anderhalf uur duurde bij hem meestal maar 40 minuten. Hierbij komt nog bij dat ik aan andere leren bijles heb gevraagd en dat de 4 complete klassen een afspraak hebben gemaakt voor de proefwerken met een andere leraar die WEL kan uitleggen. Ik mag hiervan uitgaan dat een leraar met fatsoen kan uitleggen. uiteraard snap ik dat je na een vervolgopleiding zelfstandig moet zijn. Maar het KAN gewoon niet de voor dit vak DRIEKWART van de opleiding onvoldoende scoort en niet overgaat door dit vak. Hiervoor voor het vak chemie heb ik op mijn vorige opleiding nooit een tekort gehad. de uitspraken zoals boven in mijn tekst staat vind ik al HEEEL vreemd dat ik geen nivo 3 mag doen omdat ik daar te GOED voor ben en geen nivo 4 omdat ik daar te SLECHT voor ben. Dan mag ik ervan uitgaan dat ik mijn eigen keuze mag maken als ik 1 van de 2 nivos aankan. Dan komt hierbij dat er niks besproken is terwijl ik een besprekingsgeval ben.
Nou meneer wil alles telefonisch oplossen en heeft nooit tijd. komt vaak bij lessen niet opdagen en heeft geen mobiel nummer en reageert niet op de mails. hij zou terug bellen meerdere keren zojuist weer gebeld maar nog steeds niet teruggebeld. -
Jun 24, 2010 om 21:20Op zoek naar voorwaarden Rabobank OpMaat hypotheeksorry ik lees nu het jaartal. probeer eens te bellen of er op dat moment andere voorwaarden waren naar de klantenservice... zo niet zijn de voorwaarden duidelijk...
-
Jun 24, 2010 om 21:19Op zoek naar voorwaarden Rabobank OpMaat hypotheekDeze als het goed is http://www.rabobank.nl/images/regeling_opmaat_29233897.pdf?ra_resize=yes&ra_width=800&ra_height=600&ra_toolbar=yes&ra_locationbar=yes
;) -
Jun 24, 2010 om 21:16probleem ontwerp? Fonteintje met kast past niet in toiletwie heeft de tekeningen gemaakt van het ontwerp. maten, uitmeting van het toilet/badkamer (neem ik aan).?! De sanitair winkel waar u uw product heeft gekocht kan hier idd niks aan doen. Het gaat om het advies wat ze u hebben gegeven. Dit is gewoon ADVIES! Na de aankoop van uw product heeft u totaal niks meer te maken met de sanitair winkel. overleg en uitmetingen/tekeningen heeft u waarschijnlijk met uw aannemer besproken. Als u akkoord bent gegaan met de tekeningen/maten en het product is geplaatst zo als op de tekening staat kan deze aannemer er niks aan doen helaas. Als de maten daarintegen niet kloppen pakt u uw tekeningen/maten erbij en spreekt u hier de aannemer op aan en kunt u eventueel de kosten op hen verhalen..
suc6