Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mzzzz
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 24, 2009 om 21:42Feyenoord Megastore
Wat kan ik doen als de verkoper na betaling met iDEAL zijn verplichtingen niet nakomt?
Als een verkoper na een betaling met iDEAL
de transactie niet correct afrondt, moet u dit altijd opnemen met de
verkoper zelf. De Rabobank is geen partij in overeenkomsten tussen een
koper en verkoper.---------
Kortom de klant heeft geen enkel recht als hij iDeal gebruikt.
-
Oct 24, 2009 om 21:40Feyenoord MegastoreIk zit nog net binnen de 30 dagen termijn, maar omdat de betaling via iDeal is gedaan kan ik het geld niet terugvorderen.
----
Terugboeking van het afgeschreven bedrag is niet mogelijk als:- de terugboekingtermijn van 30 kalenderdagen na incasso-afschrijving is verstreken.
- u een eenmalige schriftelijke machtiging hebt afgegeven, bijvoorbeeld voor een eenmalige aankoop bij een postorderbedrijf.
- u
een doorlopende schriftelijke machtiging kansspelen hebt afgegeven (een
doorlopende telefonische machtiging kansspelen kunt u binnen 5
werkdagen terugboeken). - u hebt betaald met een acceptgiro.
- u hebt betaald door zelf over te boeken naar het bedrijf.
- het een periodieke overboeking betreft.
-
Oct 24, 2009 om 20:03Feyenoord MegastoreHet kan toch niet zo zijn dat iDeal, het systeem dat banken aanprijzen eigenlijk ongeschikt is voor leveringen via internet, omdat het onmogelijk is om je geld terug te halen?
-
Oct 24, 2009 om 15:39Feyenoord MegastoreZelfde probleem met de Feyenoord Megastore. Wat te doen? Feyenoord aansprakelijk stellen? Zij huren dit bedrijf in. Is het een idee als de gedupeerden van de Feyenoord Megastore zichzelf verenigen?
----
Eind september bestelde ik via http://www.feyenoord.nl
een setje voetbalkleding voor mijn zoon. Ik betaalde met iDeal. Een
paar dagen later bestelde ik een feyenoorddekbed, ook dat werd betaald
met iDeal. De artikelen werden niet geleverd. Een e-mail naar de
megastore werd niet beantwoord. Een week of wat geleden verscheen dit
bericht op de Feyenoordsite.
-----
FEYENOORD MEGASTORE
De
online shop “Feyenoord Megastore” is in verband met een zakelijk
conflict tussen Feyenoord Rotterdam N.V. en haar mailorderpartner
Fulfilment XXL op dit moment niet bereikbaar.
Vragen over uw online bestellingen kunt u stellen via het Feyenoord Reactieformulier.
Onze excuses voor het ongemak.
-----
Het
reactieformulier is afgelopen maandag ingevuld. Tot dusver heb ik er
niks van gehoord. Een telefoonnummer om contact te zoeken is er niet.
Of ik mijn geld ooit terugzie of de spullen krijg is onduidelijk.