Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: n.vd.bengelaar
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 22, 2015 om 10:45Tele2 wil klant niet helpen met oplossing[quote=bart616 schreef op maandag 21 sep 2015, 10:55]Maar Tele2 zou wel hun forum kunnen opheffen
Daar wordt alleen gekeken maar niet op gereageerd naar de klant toe
Met alle respect, er word op dat forum al 10 dagen gereageerd door Webcare.
Als ik zo de eerdere, maar vooral de laatste reactie van Webcare lees krijg ik de indruk dat U zelf wilt bepalen hóe het opgelost gaat worden ? -
Sep 21, 2015 om 10:39Tele2 wil klant niet helpen met oplossingNu ben ik (en anderen) niet te beroerd om een ongezouten mening te geven over de werkwijze van Tele2 webcare maar ben wel "teleurgesteld" dat Meneer Bart helemaal niets meer van zich laat horen.
Aan de post van Rick hierboven te lezen is het probleem opgelost, hij kan immers de rapporten inzien en uiteraard heeft Tele2/Webcare er alle belang bij dat oplossingen ook vermeld worden.
Ik denk dat Meneer Bart hierin ook een verantwoordelijkheid heeft, je kan wel roepen dat er niets gebeurd, roep dan ook terug als er wel iets is gebeurd.
Meneer Bart ? -
Sep 15, 2015 om 18:22Tele2 wil klant niet helpen met oplossing[quote=tele2webcare schreef op dinsdag 15 sep 2015, 17:52]Hoi Bart,
Wat balen dat je vaste diensten niet naar behoren werken. Zou je een berichtje achter willen laten op onze Facebook, Twitter of forum; tele2.nl/forum. Dan help ik je daar graag verder bij het oplossen van jouw probleem. Ikz ie je berichtje graag tegemoet.
Groetjes, Petra
SERIEUS ?????
[quote=tele2webcare schreef op zaterdag 5 sep 2015, 11:17]Hoi Bart,
Jammer dat je zo ontevreden bent! Ik begrijp heel erg goed dat het je frustreert! Ik zie dat je al op het forum een bericht hebt geplaatst. Wij helpen je daar graag verder. Anders lopen alle conversaties door elkaar en krijgen we misverstanden en dat lijkt mij niet nodig ;). Groetjes, Petra -
Sep 7, 2015 om 22:00Tele2 wil klant niet helpen met oplossingHeeft niets met U persoonlijk te maken.
Zo te zien zijn ze met onderhoud van hun forum bezig, die staat los van de webserver.
Als ik U was zou ik toch niet de hele dag kijken of U ergens antwoord krijgt, U heeft verder ook een leven hoop ik maar zo.
Zitten stressen lost de zaak ook niet eerder op. -
Sep 7, 2015 om 20:19Tele2 wil klant niet helpen met oplossing[quote=tele2webcare schreef op zaterdag 5 sep 2015, 11:17]Hoi Bart,
Jammer dat je zo ontevreden bent! Ik begrijp heel erg goed dat het je frustreert! Ik zie dat je al op het forum een bericht hebt geplaatst. Wij helpen je daar graag verder. Anders lopen alle conversaties door elkaar en krijgen we misverstanden en dat lijkt mij niet nodig ;). Groetjes, Petra
@Fleur
Typerend dat Uw collega Petra het heeft over misverstanden als er langs elkaar heen gewerkt word.
Bart's eerdere 4 topics zijn al beantwoord door klanten die het voor 200% duidelijk is dat de zenderindeling debet is aan dit probleem.
Bart's laatste topic is nog "vers", wellicht is die interessanter voor Tele2, daar kunnen nog de onnodige vragen worden gesteld.
Link naar het nog "verse" Topic
https://forum.tele2.nl/vragenvuur-173/traag-internet-46765 -
Sep 6, 2015 om 16:48Tele2 wil klant niet helpen met oplossingUw bericht daar is niet verwijderd hoor, i.t.t. wat Petra van de Tel2 webcare beweert helpen ze U daar niet zo graag verder.
Wat hierboven al beschreven is, stel Tele2 schriftelijk in gebreke en stel een termijn waarbinnen het opgelost moet zijn.
Dit kunstje tijdrekken in het absoluut niet converseren van Tele2 kon anders weleens heel lang gaan duren.
=tele2webcare schreef op zaterdag 5 sep 2015, 11:17: Ik zie dat je al op het forum een bericht hebt geplaatst.
Wij helpen je daar graag verder. -
Sep 5, 2015 om 11:31Tele2 wil klant niet helpen met oplossing[quote=tele2webcare schreef op zaterdag 5 sep 2015, 11:17]Anders lopen alle conversaties door elkaar en krijgen we misverstanden en dat lijkt mij niet nodig ;). Groetjes, Petra
Welke ?
Hier word niets gecommuniceerd door Tele2
Op het Tele2 forum word niets gecommuniceerd door Tele2
Geef de klant nu eens duidelijk antwoord in WELKE conversatie er verder gegaan moet worden i.p.v. op de gebiedende toon dat Tele2 niet aan de slag zou kunnen omdat ze simpelweg zelf niet wenst te communiceren. -
Sep 5, 2015 om 11:19Tele2 wil klant niet helpen met oplossing[quote=hopetobehelping schreef op zaterdag 5 sep 2015, 09:54]
Voor de perioden dat u geen gebruik kunt maken van de dienst die u afneemt moet Tele2 u tegemoet komen, klik hier.
Let op, in alle gevallen vind verrekening achteraf plaats.
Pas als het probleem opgelost is, dan is er pas bekend hoelang U zonder dienst(en) heeft gezeten.
U kan dus niet elke week een vergoedings-formulier invullen.
Verwacht daar niet teveel van, er word naar dienst en rato vergoed,
U heeft wel van internet (telefoon ?) gebruik kunnen maken, dat word niet vergoed. -
Sep 3, 2015 om 17:54Tele2 wil klant niet helpen met oplossingVolgens mij heeft Fleur de startpost niet eens gelezen.
Begint gelijk over betalingsverplichtingen en kastje muur, dat hebben de medewerkers van het call center al gedaan.
Nu is het de beurt aan de "echte" medewerkers om het probleem op te lossen of tot een oplossing te komen.
Hoe komt Fleur erbij dat het inmiddels opgelost zou zijn ?
Tele2 weet waar het probleem ligt
Lieve Fleur
Je vraagt of bart616 maar ergens wil proberen via een ander Tele2 kanaal contact te zoeken.
Welnu,wat je ook had kunnen lezen, op jullie klantenforum heeft bart616 al een topic geopend.
Het enthousiasme van je collega's spat er vanaf.
0,0 reacties.
Link naar dat topic
https://forum.tele2.nl/vragenvuur-173/vele-storingen-lage-snelheid-46610
Geef je het even door Fleur ?
We wachten in spanning af
Grt -
Sep 2, 2015 om 21:59Tele2 wil klant niet helpen met oplossingAch, een startpost moet je ook nooit al te letterlijk nemen.
Dit jaar kan zijn vanaf 1 januari, kan zijn na de zomervakantie, kan zijn contractjaar enzzz.
Kernpunt is, bart616 heeft een leveringsprobleem waar (nog steeds) niets aan gedaan word.
Voor een oplossing is het totaal niet interessant of er nu wel of niet verlengd zou zijn.
@bart616
Bent U dat die dit topic geopend heeft op Tele2 klanten forum ?
https://forum.tele2.nl/vragenvuur-173/vele-storingen-lage-snelheid-46610