Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: neckermann.com
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 30, 2014 om 11:36wasmachineBeste ’Mario Robbe’,
Ik heb de klacht opnieuw bekeken. Het blijkt inderdaad dat de schade is ontstaan door transportschade. Je klacht is dus terecht! Vandaag heb ik telefonisch een afspraak met je gemaakt om je wasmachine om te ruilen. We betreuren het ten zeerste dat je klacht in eerste instantie niet erkend is.
Met vriendelijke groet,
Marianne
Webcareteam, http://bit.ly/1dzoyqu -
Jan 27, 2014 om 12:53wasmachineBeste 'mario robbe'
Het spijt me te lezen dat je deze slechte ervaring hebt. Graag wil ik hierover met je in contact komen.
Wil je mij per e-mail, je adresgegevens doorsturen? Dat kan naar onlineservice@necknet.com. Zodra ik je gegevens ontvang, neem ik contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Françoise
Webcare, neckermann,com -
Oct 1, 2013 om 09:27Neckermann garantieafhandeling onterechte facturen N.I.D. incassoBeste Drumen2010,
Wil je via deze link je gegevens doorgeven?
Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Françoise
Webcare, neckermann.com -
Apr 16, 2013 om 11:30Neckermann/garantieHoi Baronie,
Je hebt een melding geplaatst op dit forum.
We willen je klacht graag in behandeling nemen, maar aan de hand van de gegevens die je hebt achtergelaten op deze site kunnen we geen contact opnemen met je.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om via deze link je gegevens te melden?
Met vriendelijke groet,
Webcare
neckermann.com -
Jul 5, 2012 om 13:32neckermannBeste almere 42,
Je hebt een klacht geplaatst op dit forum. Uiteraard helpen we je graag. We kunnen echter aan de hand van je gegevens op deze site geen contact met je opnemen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om via onderstaande link contact met ons op te nemen?
Contact opnemen
We vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wachten je reactie af.
Met vriendelijke groet,
neckermann.com -
Jul 2, 2012 om 11:51De service van NeckermannBeste gerrit098,
We hebben je opmerking in behandeling genomen en zijn blij dat we deze naar tevredenheid voor je hebben kunnen oplossen.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met klantenservice.
Met vriendelijke groet,
neckermann.com -
Jun 21, 2012 om 15:30De service van NeckermannBeste gerrit098,
Wat vervelend om te horen. Uiteraard helpen we je graag. We kunnen echter aan de hand van je gegevens op deze site geen contact met je opnemen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om via onderstaande link contact met ons op te nemen?
Contact opnemen
We vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wachten je reactie af.
Met vriendelijke groet,
neckermann.com -
Apr 27, 2012 om 09:15wat te doen bij poging tot oplichtingBeste wimjanssen,
Bij het controleren van ons berichtje hebben we vastgesteld dat de link niet correct werkt. We hebben dit aangepast en wachten je reactie af.
Klik hier om contact op met ons op te nemen
Met vriendelijke groet,
neckermann.com -
Apr 27, 2012 om 08:57wat te doen bij poging tot oplichtingBeste wimjanssen,
Je hebt een klacht geplaatst op dit forum. Uiteraard helpen we je graag. We kunnen echter aan de hand van je gegevens op deze site geen contact met je opnemen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om via deze link contact met ons op te nemen?
We vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wachten je reactie af.
Met vriendelijke groet,
neckermann.com -
Jan 9, 2012 om 15:43Deurtjes kastje sluiten niet, oplossing Neckermann kan 122,25 kosteniBeste eenigma,
Wij willen graag met je in contact komen.
Klik op deze link om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
neckermann.com service