Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nelis123
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 30, 2014 om 10:47waterpomp priusEven verslag van over mijn waterpomp.
Na twee jaar is hij nog steeds prima ondanks dat de pomp volgens de garage vernieuwd diende te worden.
Verlies ook geen koelvloeistof dus heel vervelend dat de pomp zogenaamd defect was.
Mensen let op uw zaak/auto het kan veelgeld besparen.
Nelis -
Sep 6, 2012 om 16:55waterpomp priusPreken voor eigen parochie kent geen grenzen
vr gr Nelis -
Sep 6, 2012 om 12:04waterpomp priusGeachte Hr Kooiman
Het ligt toch allemaal wat ingewikkelder.
Tijdens de servicebeurt werd mij in eerste instantie verteld .
verteld uw waterpomp lekt en moet vervangen worden.
Mijn antwoord was dat dat onmogelijk was daar ik dat controleer.
Daarop werd het uw waterpomp lekt niet echt maar traant ?
Toen was mijn argwaan wel gewekt en heb de baliemedewerkster gezegd dat er niets vervangen moest worden.
Er werd mij ook niet gevraagd even mee te kijken.
Wat schetst mijn verbazing dat op de bon als service een halve liter koelvloestof was toegevoegd terwijl tijdens controle door mij sàvonvonds bleek dat dit niet waar was want het pijl was niet zichtbaar.
Daarna zelf bijgevuld en vanaf 3 mei alles op peil en geen lekkende of tranende waterpomp.
Rijst bij mij de vraag is er ipv ingegooid uitgehaald.
Dus meneer VAGCOM zo zit dat en verder nog wat andere dinggetjes die behoorlijk storend waren.
Meneer Kooiman heeft mij gebeld nadat een klant dit op internet had gelezen .
Ik heb hem ook gezegd dat ik mijn verhaal zoals hier beschreven op kassa zou zetten.
Met gr C.Voorspuij -
Sep 3, 2012 om 13:52waterpomp priusGeachte Hr/Dame
In mei geklaagd over een defecte waterpomp van een Prius 2 2008 na 45000 km .
De dealer beweerde dat hij lekte en dus vervangen moest worden.
Daarbij geconstateerd door mij persoonlijk dat hij niet lekte.
Nu 4 maanden later nog steeds geen koelvloeistof bijgevuld en het niveau is niet gedaald.
Ten tijde van het geconstateerde ongemak contact gehad met uw klachtenservice over de kwestie daar ik het wel erg vroeg vond voor het defect wat er speelde.
Nu blijkt dat de dealer heeft geprobeerd om mij er voor 280 euro in te luizen denk ik dat excuses van u en de dealer op zijn plaats zijn.
Het heeft mij onaangenaam getroffen dat Toyota zo met zijn klanten omgaat.
Uw antwoord tegemoet ziend groet C.Voorspuij -
Apr 26, 2012 om 22:57waterpomp priushallo Ad
Het schijnt schering en inslag te zijn deze praktijken maar ik laat het er niet bij zitten.
De meeste mensen slikken echt alles wat een dealer ze vertelt ik denk dat consumenten eens een vuist moeten maken.
De prijzen voor een servucebeurt rijzen trouwens ook de pan uit.
Deze zijn vaak niet te volgen en ze kunnen het ook niet uitleggen.
Bijvoorbeeld remvloeistof na 2 jaar verversen ik lijkt ik maar dan komt tie de volgende verversing pas na 4 jaar toch wel apart.
Grote beurt voor de Prijs 357 euro vaste prijs.
Wat doen ze dan olie verversen, nieuw luchtfiltert en oliefilter oh ja en de auto controleren.
zo,n beurt duurt 3 uur volgens Toyota wat een onzin.
ik iedereen met gelijke klachten moet zich maar aan sluiten
Nelis