Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nellas
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 24, 2014 om 02:31Lightinthebox[quote=mahadma schreef op vrijdag 24 jan 2014, 00:06]Natuurlijk ........
Whahahahaha Had niet gedacht dat een positief bericht, op een forum als dit, paranoia en (ogenschijnlijke) gedachten rondom complottheorieën zou veroorzaken. Mijn excuses hiervoor, was niet mijn bedoeling. Zal voortaan ook alleen maar op dit forum posten indien ik me, door mijn eigen desinteresse in regelgeving, benadeeld voel.
Ik ga even genieten van mijn bestelling,
Okee daag -
Jan 23, 2014 om 23:52Lightinthebox@mahadma
Natuurlijk heb ik geen bonus ontvangen voor mijn review... reageerde alleen op de flauwe opmerking van meneer/mevrouw Tijger.
Wel ben ik tevreden over dit bedrijf. De bestelling (en betaling) zijn netjes afgehandeld, het pakket was traceerbaar, kwam op gemelde dag aan en ik heb geen invoerrechten hoeven te betalen. Vooraf had ik mezelf hiervan wel op de hoogte gesteld en op voorbereid. Ik had dus ook niet moeilijk gedaan, of verontwaardigd gereageerd, als ik had moeten betalen.
Online aankopen nemen altijd een bepaald risico met zich mee, Kassa waarschuwt hier ook altijd voor. Een zekere verantwoordelijkheid ligt bij de klant, het is wel zo eerlijk als de klant deze ook zou nemen.... -
Jan 16, 2014 om 23:23Lightinthebox@tijger1
Vandaag gestort, 1 dag na ontvangst van mijn bestelling. Schaam me bijna voor mijn positieve beoordeling, bijna...... -
Jan 16, 2014 om 22:46LightintheboxIk heb vandaag mijn bestelling van Light in the Box binnen gekregen en ben meer dan tevreden over dit bedrijf. Ik heb me wel vooraf ingelezen en het risico van de extra invoerrechten genomen, in mijn geval hoefde ik niet bij te betalen maar had dit wel als zodanig ingecalculeerd. Mijn bestelling betrof een aantal kledingstukken die niet via Europese websites te koop zijn. Zou dit wel het geval zijn geweest, dan had ik vergeleken en diegene met de beste voorwaarden gekozen.
Begrijp niet dat sommigen zich op dit forum durven beklagen, sommige producten worden bij dit bedrijf tegen spotprijzen aangeboden. Ieder mens met gezonde achterdocht, kennis betreffende internetaankopen en de daarbij horende risico's gaat dan toch even nadenken en de leveringsvoorwaarden doorlezen alvorens tot betaling over te gaan.... Of, zoals tijger1 aangeeft, een bedrijf even door Google halen. Blijkbaar is dit niet het geval, willen mensen toch weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en achteraf schiet men in de onherroepelijke slachtofferrol en legt men de schuld bij ieder ander, behalve henzelf. Heel naïef, heel erg dom en vooral ontzettend egoïstisch... De wereld draait niet om jullie, ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes en als je fout kiest (door eigen nalatigheid) dan dien je de consequenties te nemen. Soms is goedkoop duurkoop! Suck it up....