Antwoorden gegeven door: nicky45
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 11, 2005 om 13:47route mobiel
Ben ook sinds een jaar lid, na jaren lid te zijn geweest van de ANWB. Nu scheelt het lidmaatschap niet veel met de ANWB want ik val in de categorie oudere auto's. Ik ben afhankelijk van mijn auto (wie niet) omdat ik een freelancer ben op visagie & styling gebied. Autootje is altijd volgestouwd. Dus wilde ik ook een snelle hulpdienst, garantie binnen 30 minuten. Weliswaar heb ik ze begin dit jaar 3 x op moeten laten draven, 2x klappen accu, die was nog wel goed maar trok het toch niet die kou, dus een nieuwe accu erin laten zetten. En de 3x moeten laten wegslepen, autootje gewassen, van binnen schoon gemaakt, bleek ik dus een stiekumme startonderbreker te hebben die ik met het cleanen omgezet had en ja, hij startte dus niet meer. Auto is weggesleept naar mijn garage. Weliswaar, ik kan het niet bewijzen, heeft de goede man van de Route Mobiel overal aan lopen sleutelen, trekken/vijlen etc dat ik dus een week later met startproblemen weer bij mijn garage stond, nieuwe rotor, verdeelkap en bougiekabels waren het gevolg. Balen, voorheen nergens last van.
Ook natuurlijk de bekende brief gekregen, pissed off aan de bel gehangen en na het opsturen van mijn bewijs nieuwe accu erin, mag ik weer lid zijn. Tja, ze zijn inderdaad snel met opdraven, sneller dan de ANWB, dus tis afwachten geblazen. Vreemd vind ik wel na die bekende brief: check eerst even waarvoor een klant je bedrijf heeft laten opdraven, bedenk de koude sneeuwwinter, wat een hoop klachten met zich meegebracht zou hebben, n als je dan 2x accu jumpen ziet staan....tja 1 + 1 = 2 heh?! Niet een slimme zet van hun.
Trouw in de APK en superonderhoud tussendoor omdat ik graag mijn auto rijdend wil houden ivm opdrachten waar ik toch afhankelijk qua inkomen van ben. Dus wie zijn zij om te bepalen hoe de staat van jou auto is?!