Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: niets74
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 1, 2012 om 15:11WAT TE DOENVandaag 1 augustus. Mijn dochter heeft een mail gekregen waarin ze een nieuw wachtwoord moest opvragen. Dit lukt niet!!! Ze krijgt elke keer opnieuw een foutmelding of de mail komt pas na 3 uur binnen en is dan niet meer geldig. Simpel is telefonisch niet te bereiken. Je wordt van het ene keuze menu naar het andere keuze menu gestuurd. Ook het contactformulier versturen lukt niet, dan krijg je een foutmelding. Factuur wordt niet afgeschreven. Ze kan niet bellen, sms-en of op internet. Je krijgt helemaal niks aan informatie door, dus hoezo problemen opgelost meneer Jasper de Rooij, directeur van Simpel? Klanten die hun abonnement op willen zeggen, kunnen contact opnemen met de klanterservice wordt door hem gezegd. Dan moet deze in de eerste plaats wel bereikbaar zijn!!! En hoe kunnen ze per klant bekijken wie er voor een compensatie in aanmerking komt, waar kan je dit aangeven? Niet bij de klantenservice dus!!! Volgens mij hebben alle klanten van Simpel met dezelfde problemen te kampen en dus recht op die compensatie. Simpel belooft dan wel beterschap, maar ook na de reactie van de heer de Rooij is er nog steeds niks veranderd. Was het maar zo SIMPEL he?