Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ninapliek
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 24, 2015 om 15:43Ziggo en de vaste klantHoi Carola.83
Het ging er mij om dat als ik als vaste klant van Ziggo van pakket wil wisselen dat ik dan ook gebruik kan maken van de aanbiedingen die er zijn voor de nieuwe klant.
Er wordt in mijn ogen veel te weinig gedaan voor vaste klanten, niet alleen bij Ziggo trouwens, en dat vind ik jammer want dan raak je de binding met het bedrijf een beetje kwijt.
Noem mij maar ouderwets maar ik vind dat nog steeds belangrijk.
groetjes Ninapliek -
Apr 24, 2015 om 14:20Ziggo en de vaste klantDank jullie wel voor alle reacties.
Even een up-date.
Ben vandaag gebeld door Ziggo en raad eens........
Ik kan nu wel van pakket wisselen, hoef geen aansluitkosten te betalen en krijg ook de 3 maanden voor half geld.
Ik had idd gedreigd met overstappen naar een andere provider en nu ging het dus wel.
Even een tip voor mensen die ook een ander pakket willen, klant zijn van Ziggo en van de aanbiedingen gebruik willen maken;
Bel en zeg dat je je abo. wilt opzeggen dan wordt je doorgezet naar die afdeling en die hebben net iets meer bevoegdheid om je een interessant voorstel te doen dan de afd. klantenservice.
( Dit was het advies wat ik kreeg van de medewerker die mij vanmorgen belde.)
groetjes Ninapliek
-
Apr 30, 2014 om 12:03aanschaf meubelsDank jullie wel kaasbroodje en mein33 voor het reageren.
Ik ga het a.s weekend vriendelijk vragen en wie weet?
En kaasbroodje;ik vind je vergelijking erg leuk maar in deze geldt;ons bin zuunig,zeker in deze tiet!;)