Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ninuz
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 4, 2008 om 20:51HP Pavilion TX 1020 kaduukIk kan om mijn vraag summier te houden niet alle details vertellen maar ik vond dat HP werkelijk op een genante manier communiceert met haar eindgebruikers. Ik vind namelijk dat bedrijven tegenwoordig wel degelijk iets te schaften hebben met eindgebruikers (lees consumenten) aangezien wij het zijn die hun producten gebruiken. Ik moet het eerste bedrijf dan ook nog tegenkomen dat ronduit zal communiceren dat de consument niet hun zaak is... Sterk staaltje van typisch slechte service en communicatie met gebruikers.
-
May 3, 2008 om 11:04HP Pavilion TX 1020 kaduukNav de antwoorden hier ben ik ook tot die conclusie gekomen en PRAISE THE LORD, het lag niet aan de HD, het is wsl het moederbord. de handige jongen van de Computerij waar ik 'm heen heb gebracht heeft de interne HD van de laptop en mijn externe HD met elkaar verwisseld dus ik heb alle bestanden gewoon hier en hij gaat kijken wat er verder aan de hand is. Hopelijk heb ik al begin volgende week m'n laptop werkend terug. De afweging was natuurlijk ook tussen wil je 'm snel terug of wil je in de clinch met Dynabyte en HP om vervolgens je laptop weken- danwel maandenlang kwijt te zijn. Eigenlijk genant hoe die bedrijven werken. Hopelijk komt er snel een concurrererend iets dat alle voordelen in een verenigt. De moraal van dit verhaal: backuppen, backuppen, backuppen. Nogmaals dank voor jullie snelle reacties!