Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: noon
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:43S55 defecte toetsOok mijn telefoon werd gerepareerd door dynafix, en zij sturen jammergenoeg geen pakbonnen mee. ik heb ze zelf op moeten bellen om te vragen of ze ze wilden opsturen naar the phone house. ze zouden ze faxen, maar om de een of andere duistere reden zou dit ongeveer 3 á 4 dagen duren. na bijna een week had ik nog niks van ze gehoord, en hen teruggebeld. de dame aan de telefoon beloofde mij ze de volgende dag te versturen. ik vroeg haar waarom het niet gewoon meteen kon, maar ze zei dat dat via een andere afdeling ging. ik dus gewacht tot de volgende dag, wat een donderdag was, maar toen ik om acht uur 's avonds belde, waren er nog geen pakbonnen. ik belde de volgende vrijdag ochtend terug naar dynafix, klaar om te bluffen dat ik ze aan zou klagen, maar heel toevallig kreeg ik dezelfde dame aan de telefoon, die mij toen verzekerde dat ze ze diezelfde dag nog op zouden sturen. toen kon het ineen keer wel, dus ook bij dynafix, een rare gang van zaken. ondertussen kreeg ik in geen enkel opzicht hulp van the phone house, en heb ik het dus weer zelf op moeten knappen.
ik heb nu sinds afgelopen vrijdag een nieuwe telefoon, maar zelfs na alle toestemmingen en rompslomp, was de filiaalmanager die mij persoonlijk behandelde gewoonweg grof.
weer zou ik je willen zeggen dat als je het hogerop niet kunt oplossen, je aan diegene vraagt of je zijn/haar baas kunt spreken. vertel in ieder geval dat je contact hebt opgenomen met kassa, en misschien kun je de ombudslijn bellen om te kijken wat nou precies jouw rechten zijn. het telefoontje is van diegene bij wie je het gekocht hebt, en als je een nieuwe televie koopt bij een elektro winkel, en die binnen een week kapot gaat, dan zeggen zij ook niet "jammer mevrouwtje/meneertje, dat is uw probleem, niet het onze" , dus daar hoeft een telefoonwinkel ook niet mee te komen.
het telefoonnummer van dynafix is trouwens 045 5656 167, zou je ze nog bellen. veel succes, en laat ze niet over je heen maaien. -
Apr 16, 2004 om 12:43S55 defecte toetsik heb zelf een siemens sl55 gekocht in julie van het vorige jaar bij the phone house. hij is in totaal 4 keer gerepareerd, en doet het nog steeds niet. na herhaaldelijke gesprekken met het personeel die steeds op niets uitliepen, ben ik zelf op onderzoek uitgegaan. ik heb t-mobile gebeld om te kijken of zij er iets van wisten, en de dame die mij te woord stond was erg vriendelijk, en de eerste persoon die behulpzaam was. ze zei echter dat het geen mobiel was van t-mobile zelf, dus dat ik toch echt verhaal moest gaan halen bij the phone house. ik heb het filiaal opgebeld en het telefoonnummer van het hoofdkantoor gevraag, waar ik mijn situatie uitgelegd heb. de man die mij te woord stond zei dat als je telefoon 4 MAAL GEREPARRERD is, en je daarvan de PAKBONNEN nog hebt, je zonder meer een NIEUWE TELEFOON mag krijgen. ik moest zelf de pakbonnen tot 4 maal toe bestellenen dreigen met gerechtelijk vervolg, omdat de reparateur deze standaard niet meestruurden. ze hebben toen geprobeerd mij af te schepen met alweer een siemens sl55, maar ik pik het niet langer, want ik ben alle vertouwen kwijt in siemens. om een ander merk telefoon aan te bieden, kost hen geld, dus zullen ze gauw dezelfde telefoon aanbieden, maar ik heb het contract erop nageslagen, en daarin staat nergens dat ze dezelfde telefoon MOETEN aanbieden. ik heb uiteindelijk toezegging gekregen voor een ander merk, maar ook dit is een constant getouwtrek om te zien hoe ver ze kunnen gaan. mijn advies is, om het verzekeringscontract erop na te slaan, en je niet laten afpoeieren. bel naar het hoofdkantoor, schrijf de namen op van wie je hebt gesproken, en blijf vooral doorzeuren, want dat moet een consument vandaag de dag gedwongen doenom zijn recht te behalen. veel succes