Antwoorden gegeven door: noontje
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 5, 2006 om 09:04ongevraagd contract
Ik heb eerst een e-mail naar upc gestuurd en nog eens uitgelegt wat ik ook via de telefoon hed uigelegd. en kreeg een halve dag later een e-mail met excuus over dat ik verkeerd ingelicht was en dat ze me tegemoet komen zodat ik 12 maanden voor chello easy betaal en wel gebruik mag maken van het abonnement van chello light. en krijg (als het goed is!!!!) bij mijn volgende rekening 60 euro gestort zodat ik niet meer dan het gewone maandelijkse abonnement hoef te betalen na dat half jaar gratis. (ik heb de e-mail uitgeprint en bewaar hem heel goed) en ik sta vrij om na een jaar mijn abonnement weer te veranderen. dus als ik de 60 euro heb ontvangen dan schrijf ik meteen een brief dat ik na een jaar mijn oude abonnement (dat 10 euro goedkoper is in de maand) weer terug wil en dat ik daar graag een bevestiging van upc wil dat het dan ook teruggedraaid wordt. daar is het voor upc natuurlijk om te doen , die denken er zijn altijd mensen die vergeten om hun abonnement vergeten terug te zetten naar hun goedkoper abonnement. maar daar trap ik niet in.
bedankt voor jullie reacties.
noontje
-
Apr 5, 2006 om 08:44zit ik aan mijn nieuwe abonnement vast
hoi brynnar en dirck,
bedankt voor jullie snelle reacties ik ben een stuk wijzer geworden.
met vriendelijke groet,
noontje
-
Apr 4, 2006 om 09:06ongevraagd contract
hoi marcol,
Ik heb meteen gekeken bij de geschillencomissie telecommunicatie. daar moest ik vragen invullen of ze me dan verder zouden kunnen helpen, maar mijn klacht stond daar niet bij en de computer gaf aan dat ze me niet verder kunnen helpen. helaas, maar bedankt voor de snelle reactie op mijn vraag.
groetjes noontje