Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nowhere
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 16, 2007 om 00:31Via internet besteld, niets ontvangen, wel betalen??De verantwoordelijkheid ligt bij het internetbedrijf, wettelijk gezien hoeft u niet te betalen als u geen product heeft ontvangen. Geef dit wel duidelijk aan bij het bedrijf en zorg voor enige vorm van bewijs.
-
Jun 7, 2007 om 17:03nieuwe harde schijfAangezien het zich voordoet bij het opstarten van programma's betreft het vermoedelijk de harde schijf. Het is op afstand moeilijk in te schatten of het geratel in dit geval normaal is of dat de oorzaak een defect is. Wellicht kunt u aangeven om welk merk en model harde schijf het gaat, dan kan ik vrij makkelijk voor u vinden of het een relatief stil model gaat of niet. Er bestaan ook mogelijkheden om een harde schijf te testen, kijk hiervoor op de website van de fabrikant. Zorg in ieder geval dat er (zoals altijd) backups zijn van belangrijke gegevens.
-
May 15, 2007 om 23:47geen verbinding meer met PlanetBeste Mar1na,
Wat voor ADSL modem of router heeft u en welke lampjes branden en/of knipperen hier op (in welke kleur)? Geef ook even aan om welke versie van Windows het gaat en of het een bekabelde of draadloze verbinding betreft, en wat voor aansluiting.
Groetjes,
nowhere -
May 15, 2007 om 23:28geen verbinding meer met PlanetBovenstaande reactie staat hier verkeerd.
-
May 15, 2007 om 23:27geen verbinding meer met PlanetZie de algemene voorwaarden die u zelf ook in bezit heeft: http://www.tiscali.nl/content/host/partner.asp?fid=139 en http://www.tiscali.nl/helpdesk/service.asp?id=4154. Contracten van een langere termijn zijn gewoon toegestaan en ook gebruikelijk bij andere aanbieders.
-
May 13, 2007 om 01:24Mail verstuurd via Tiscali beschouwd als spam!?Beste Johan,
Het door u gebruikte IP adres staat op de njabl.org blacklist, mensen die uw mail niet kunnen ontvangen maken gebruik van deze blacklist. Het kan bij tiscali voorkomen dat u een ander IP adres heeft gekregen, mogelijk is dit het geval. Zo niet dan is er vermoedelijk vanaf uw pc spam verstuurd, een groot deel van de spam is tegenwoordig afkomstig van geinfecteerde computers van thuisgebruikers.
Een belangrijke vraag is dus of u sinds het probleem zich voordoet een ander IP adres krijgt toegewezen.
Scan uw computer in ieder geval even met: http://housecall.trendmicro.com/ en http://www.pandasoftware.com/products/ActiveScan.htm
Groetjes,
nowhere
-
May 12, 2007 om 00:04is dit juistBeste HVDP,
U heeft ze gevraagd de TV te repareren en contact op te nemen als het
bedrag boven de 200 euro uit zou komen. Dit was niet het geval, de kosten bleken uit te komen op 198,95. Het is
voor ons onmogelijk in te schatten of dit een redelijk bedrag is
aangezien u niet aangeeft wat er met de TV mis was.
Groetjes,
nowhere
-
May 9, 2007 om 21:18Afgesloten door UPCAlgemene voorwaarden breedbandinternet & telefonie van UPC
Artikel 5.5
In geval van niet-tijdige betaling (waaronder mede wordt verstaan de onmogelijkheid tot het uitvoeren van een automatische incasso wegens onvoldoende saldo) is UPC gerechtigd administratiekosten (en storneringskosten) in rekening te brengen. Voorts is de Klant met ingang van veertien (14) dagen na de factuurdatum in verzuim. Vanaf die datum tot en met de datum waarop de feitelijke betaling plaats vindt, is de Klant de alsdan geldende wettelijke rente aan UPC verschuldigd. Indien wegens niet of niet volledig nakomen van de verplichtingen ingevolge Overeenkomst(en), Transacties, deze Algemene voorwaarden en/of aanvullende voorwaarden, waaronder mede begrepen niet, niet volledige of niet tijdige betaling door de Klant, incassokosten worden gemaakt, zijn alle gerechtelijke alsmede alle buitengerechtelijke incassokosten voor rekening van de Klant.
In dit onderdeel van de algemene voorwaarden alsmede de overige artikelen zie ik geen reden om al na negen dagen en zonder enige bericht de dienst af te sluiten. Afgaande op het gegeven dat de factuurdatum 30 april is geweest. Mocht u om wat voor reden dan ook een keer te laat zijn met betalen dan is het wel altijd verstandig dit zo snel mogelijk te melden, vaak is het -met goede reden- geen enkel probleem voor een bedrijf om een paar dagen te wachten.
-
May 8, 2007 om 23:33wat is de eind datum van de schuldsaneringronny530: "Dat is maar goed ook want u wil wel weer geld lenen als ik dat zo uit uw vraag lees."
Hoeft niet, ook voor bijvoorbeeld een mobiel abonnement ligt een negatieve codring in de weg. Uiteraard is het voor ons onmogelijk iets te zeggen over de situatie, iemand kan ook compleet buiten eigen oorzaak om in de WSNP terecht komen. Als daar geen sprake van is hoop ik dat tweedoggen iets van de situatie geleerd heeft en zichzelf niet opnieuw in de schulden zal steken. Zoek hulp als het mis gaat of dreigt te gaan! Bovendien krijg je een WSNP maar één keer, blijft over een nog veel zwaarder faillisement.
-
May 8, 2007 om 22:49wat is de eind datum van de schuldsaneringDe periode van 5 jaar gaat in nadat het probleem (de schuld) is opgelost. De notering verdwijnt dus per 2009.