Antwoorden gegeven door: nti
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 26, 2014 om 10:57nti speelt een spelletjeBeste Aagje12,
Ook voor je vriend geldt dat hij het beste even contact op kan nemen met mij via onze klantenservice of de mentoren met zijn studentennummer. Als hij zich aan de betalingsregeling heeft gehouden, kunnen wij dit prima verifieren bij het incassobureau en kan hij geregistreerd worden.
Groet,
Annemieke -
Feb 26, 2014 om 09:41nti speelt een spelletjeBeste Vannie87,
Wat een vervelende situatie. Ik kan je vertellen dat Hogeschool NTI nooit zomaar studenten uitschrijft, DUO heeft hier ook geen beslissingsbevoegdheid in. Er zijn wel een aantal problemen geweest met het registreren van studenten bij DUO de afgelopen maanden omdat DUO is overgestapt naar een nieuw automatiseringssysteem. Als je overgedragen bent aan een incassobureau heb je geen recht op studiefinanciering, maar als je bijvoorbeeld een goede betalingsregeling hebt getroffen en je houdt je daaraan, dan wordt er soms wel besloten om studenten weer te registreren. Als je even contact opneemt met onze klantenservice of je mentoren met je studentnummer, dan kunnen we voor je uitzoeken of je inmiddels weer geregistreerd bent.
Ik hoor graag van je,
Annemieke -
Dec 6, 2011 om 07:27kan EDR incasso mij aanmelden bij BKR?Beste Sancy,
Namens het NTI wil ik graag bevestigen dat het incassobureau EDR ieder half jaar herinneringen stuurt naar de studenten waarvan betalingen open staan. Je geeft aan dat in de brief die nu ontvangen is van het EDR gedreigd wordt met opgave aan BKR, ik zou graag een kopie van die brief ontvangen om e.e.a. te bespreken met het incassobureau. Een reactie ontvang ik graag via els.beltman@nti.nl.
Vriendelijke groet,
Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI -
Jun 23, 2011 om 08:24NTI = lakse geldwolfBeste Rian, de mail heb ik vanmorgen ontvangen en ik ga hier direct mee aan de slag. Ik wil nog even duidelijk aangeven dat wij als NTI het heel belangrijk vinden dat studenten de gevolgde opleiding met veel succes en studieplezier kunnen volgen, en dat kan alleen als alle service rondom de opleidingen ook helemaal klopt, van informatie en begeleiding tot praktijktrainingen, examens en lesstof, het moet gewoon allemaal goed zijn. Daar maken wij ons sterk voor, en daarom vind ik het ook zo belangrijk dat helder gecommuniceerd wordt tussen student en NTI. Ik ga de kwestie onderzoeken en kom zo spoedig mogelijk met een reactie.
Vriendelijke groet,
Els Beltman, hoofd klantenservice NTI -
Jun 22, 2011 om 06:42NTI = lakse geldwolfBeste Rian,
Dank voor je reactie. Bij de mentor van de opleiding heb ik nagevraagd of de kwestie haar bekend voor kwam, hetgeen niet het geval was. Zonder studentnummer is het voor mij onmogelijk de gebeurtenissen na te gaan, en ik zou het heel erg op prijs stellen als je mij een mail met die gegevens wilt sturen. Zoals je aangeeft is het inderdaad heel laat om een gesprek te hebben, ik ben er echter van overtuigd dat het nooit te laat is. Weet je, er wordt nu een opleiding afgebroken uit frustratie, en dat is zowel voor jou als voor het NTI pijnlijk. Ik wil er dan ook alles aan doen de situatie na te gaan, waar mogelijk misverstanden uit de weg te ruimen en klachten te erkennen indien daar aanleiding toe is.
Vriendelijke groet,
Els Beltman, hoofd klantenservice NTI -
Jun 21, 2011 om 07:27NTI = lakse geldwolfBeste Rian,
Wat jammer dat de kwaliteit van de opleiding is tegengevallen. De counsellingopleidingen van het NTI worden onder verantwoordelijkheid van de Stichting Counselling Nederland, en met docenten van deze stichting verzorgd.
De opleidingen genieten al vele jaren een hoog aanzien in het beroepsveld, en wellicht dat een goed gesprek met de mentor of de directie van Stichting Counselling Nederland had kunnen zorgen voor een verduidelijking van de opzet van de opleiding. Ik weet dat de stichting een heel uitgebreid docentencorps heeft, allen gekwalificeerde counsellors die echt jaren ervaring hebben.
Als je zo vriendelijk wilt zijn contact op te nemen met mij via els.beltman@nti.nl zal ik heel graag alsnog een afspraak regelen, zodat je in ieder geval weet dat er echt sprake is van een waardevolle opleiding op hbo niveau die studenten succesvol opleidt tot counsellor in de diverse studierichtingen.
De annuleringsregeling is inderdaad een vaststaand gegeven, voor inschrijving maakt het NTI duidelijk bij studenten dat bij annuleren of wanbetaling eerder toegekende kortingen zullen vervallen.
Dit staat ook vermeld in ons studiereglement.
Indien je gebruik wenst te maken van het aanbod de situatie te bespreken en de opleiding alsnog af te ronden, dan zal de vervallen korting uiteraard weer worden toegekend. Ik hoop van harte dat je de uitnodiging aan zult nemen, en ben ervan overtuigd dat een gesprek zal kunnen leiden tot een verheldering van standpunten en een succesvolle afronding van de opleiding.
Vriendelijke groet,
Els Beltman, hoofd klantenservice NTI -
Jul 30, 2008 om 11:36Incasso NTI
Beste Chanti,
Heel vervelend dat een probleem is ontstaan rondom het niet ontvangen van een annulering, juist om dit te voorkomen geeft het NTI in zijn voorwaarden aan dat annuleren altijd per aangetekend schrijven moet gebeuren, er is dan meer zekerheid dat de annulering aankomt en bovendien accepteert het NTI ook het verzendbewijs als bewijs van annuleren indien de brief zelf zoek mocht raken.
Wij hebben nu pas je melding van annuleren ontvangen op het moment dat je mentor je melding gaf van het retourontvangen van het studiepakket, en bij je na ging vragen wat hiervan de reden was. Wij hebben al op veel manieren getracht contact met je op te nemen.
Het tweede lespakket is echt naar je toegestuurd, is waarschijnlijk op dit moment nog onderweg omdat een onderdeel niet leverbaar was, maar het zal echt deze week nog aangeleverd worden hoor!
Verder wil ik heel graag alle details van deze kwestie met je bespreken, neem dan even contact op via els.beltman@nti.nl, want het 06 nummer dat wij bij inschrijving van je ontvingen is niet meer in gebruik.
Vriendelijke groet,
NTI
Els Beltman, hoofd klantenservice