Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nvn
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 31, 2013 om 14:09Brief RDW niet verzekerd?[quote=tijger1 schreef op donderdag 31 okt 2013, 13:55]@nvn
Voor uw klant is het anders helemaal niet duidelijk. De premie schijn tijdig alsnog geïncasseerd te zijn van een andere bij u bekende rekening en toch is hij volgens de RDW niet verzekerd.
Dus misschien kunt u aan uw klant nog eens uitleggen wat er allemaal fout is gegaan.
We vinden een openbaar forum als dit niet de juiste plek om publiekelijk klantinformatie te delen. Wanneer er nog onduidelijkheid is, kan Valkje het beste nogmaals contact met ons opnemen. -
Oct 31, 2013 om 13:42Brief RDW niet verzekerd?Storneringen blijven lastig - zowel voor ons (Nederlanden van Nu) als voor onze klanten. Aan de storneringen zelf kunnen en mogen wij niets doen, daar is de klant zelf verantwoordelijk voor. Wij krijgen van de bank overigens ook niet de reden van stornering door.
Wij zorgen ervoor dat de premie op tijd wordt afgeschreven maar daar is wel een positief saldo op de bankrekening voor nodig. Dat gaat in de meeste gevallen goed maar soms ook niet.
Wanneer de betalingen steeds later of helemaal niet meer binnenkomen, laten we dat onze klanten natuurlijk weten. Dat doen we meermalen, zowel per e-mail als per post. We geven ze een overzicht van de openstaande facturen, de betaaltermijnen die daaraan vast zitten en we wijzen onze klanten op het gevaar van onverzekerd rondrijden. Bovendien geven we deze klanten altijd de mogelijkheid om contact met ons op te nemen, bijvoorbeeld wanneer bepaalde zaken niet duidelijk zijn.
Dit hebben we ook in dit geval gedaan.
We hopen dat we zo wat meer duidelijkheid hebben gegeven.