Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: o.n.tevreden
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 25, 2018 om 12:51SmartwaresKennelijk begrijpen sommigen, die gereageerd hebben niet waar het hier om gaat.
Natuurlijk was het stom van mij de aankoopbon niet terug te vragen, maar feit is dat de (relatief dure) 10-jaar gegarandeerd continue te gebruiken rookmelders, zoals aangegeven door de leverancier, niet functioneren.
Het vervangen van batterijen is een lapmiddel, waarvoor ik deze apparaten niet heb aangeschaft. Dan had ik net zo goed rookmelders van Kruidvat (merk Alecto) voor € 4,= per stuk kunnen kopen. En dat heb ik dus nu ook gedaan.
Mijn reactie over het niet kopen van Elro producten heeft te maken met de opstelling van Smartwares.
Dit bedrijf weet dat hun rookmelders niet aan de verkoopspecificaties voldoen, maar verschuilen zich achter "niet meer beschikbare aankoopnota".
Juridisch juist maar om daarmee (terugkerende) klanten aan zich te binden....niet echt.
Bijgaand een betere scan van de onderhavige rookmelder. -
Nov 30, 2012 om 17:26Rijders Polo BlueMotion met brandstofpomp probleem?Aangezien mijn dealer een acceptabel inruilvoorstel heeft gedaan zal de geluidsproblematiek van mijn Polo binnenkort tot het verleden behoren en ben ik tevreden gesteld met de, helaas te lang lopende, afloop.
Voor diegenen, die net als ik het gierprobleem als erg storend ervaren nog even dit:
Er is een oplossing in de maak in de vorm van een nieuw ontwikkelde brandstofpomp, die over ca 1 maand (dus in december 2012) leverbaar is. Verder nieuws hierover kunt u het best bij uw dealer opvragen.
Ik ga verder door het leven als T.E. Vreden... -
Nov 13, 2012 om 18:12Rijders Polo BlueMotion met brandstofpomp probleem?Fijn (maar eigenlijk jammer) dat er steeds meer geluiden zijn dat Pon een hele slechte importeur is en daarmee afbreuk doet aan het kwaliteitsimago van Volkswagen.
Zelf rijd ik Toyota Avensis en daar is in 5 jaar tijd geen enkele rammel of enig kwaliteitsprobleem mee geweest. Geeft dan ook 3 jaar garantie. VW geeft 2 jaar garantie. Hyundai geeft 5 jaar garantie en Kia zelfs 7 jaar...
Met de bar slechte service van VW kun je op je vingers natellen waar mensen op over stappen...
Maar dat heb je ervan als je alleen op eigen belang let. -
Nov 7, 2012 om 11:49Rijders Polo BlueMotion met brandstofpomp probleem?Ik denk, gezien uw opstelling, niet dat we elkaar zullen overtuigen.
Mijn Polo BlueMotion is van de eerste serie, waarvan ook bij de dealer bekend is dat de (diesel)brandstofpomp (die onder de rechterachterbank is gemonteerd) een jankend/gierend geluid maakt. Wellicht ook bij de serie die nu nog wordt afgeleverd.
De afgelopen 25 jaar heb ik vele tientallen verschillende (lease- en privé) auto's gereden (waaronder 2x Passat) en nog nooit een wagen, die zo'n storende toon produceerde.
Uw "advocatenopstelling" dat als alle Polo BlueMotions er last van hebben het dus ingebakken zit in de constructie en geaccepteerd moet worden is natuurlijk kul.
Ik heb een demowagen gereden waar het niet in voorkwam en op basis daarvan heb ik een besluit tot aanschaf genomen.
Als iedere koper alle onderdelen van een auto zou moeten voorzien van een eisenpakket, zouden er niet veel auto's meer worden verkocht... -
Nov 6, 2012 om 17:18Rijders Polo BlueMotion met brandstofpomp probleem?Toen ik voor aanschaf een proefrit maakte was het storende geluid niet aanwezig. Pas 2 maanden na aflevering kwam het storende geluid bij mij (en gezien de reacties van velen) naar boven. Soms hard, soms nauwelijks hoorbaar, maar het is zeker geen geluid wat als een vast "bijproduct" van de Polo moet worden gezien.
Het is een storende hoogfrequente toon, waarvan velen, die met mij meerijden zeggen: "wat giert er hier?".
Ik wil ook niet beweren dat alle Polo BlueMotions hier van voorzien zijn, maar vele hebben hier last van. Alleen als je gehoorbereik in de hoge tonen niet optimaal is zal je er geen last van hebben. Of als je de radio hard aan zet...
Maar ook de service Polo BlueMotion, die mijn dealer ter beschikking stelde heeft hetzelfde euvel....een gierende brandstofpomp.
En natuurlijk kan ik Pon hierop aanspreken. Zij leveren een product af waar ik niet om gevraagd heb.
Overigens...werkt u bij Pon??