Antwoorden gegeven door: oboema
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 10, 2005 om 01:14Speedlinq = Speed link
Ik lig zelf al 3 maanden met speedlinq overhoop, op de administratie werken zo ongeveer alleen maar een stel incompetente uitzendkrachten of iets wat er op lijkt.
Mijn telefoonrekening van kpn is opgelopen tot 160 euro van het bellen naar de helpdesk aangezien antwoord geven op email erg moeilijk blijkt te zijn voor speedlinq, na heeeeel veel correspondentie via hun nieuwe (en nog veel beroerdere helpdesksysteem) hebben ze, let wel .... mij 1 maand gratis internet aangeboden omdat de aansluiting enigzins stroef was verlopen.
de aansluiting...
2 keer het verkeerde modem, toen kapot modem, daarna modem met de verkeerde software.
Bellen naar de helpdesk is standaard 20 min. in de wacht waarna je 2 min mag praten die je verteld dat het allemaal niet zo gelopen is zoals het moet maar dat speedlinq mij wel zal compenseren.
al met al ben je dus voor gesprekken €7,70 p/m kwijt, want voor luisteren naar een cd knal ik m'n stereo wel aan. ook werd mij zo ongeveer verweten dat ik zoveel kosten had gemaakt, het was tenslotte mijn eigen keus om naar de helpdesk te bellen.
Nou speedlinq.... NIET DOEN
het is kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Robin