Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: odemskarin
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2004 om 12:34SCARLETik snap niet waar u het over heeft. Scarlet telecom kan u momenteel alleen kortng aanbieden voor telefoongesprekken via het vaste telefoonnetl. Alhoewel wij druk bezig zijn met de mobiele telefonie kunnen wij dit op dit moment nog nier realiseren.
-
Apr 16, 2004 om 12:34SCARLETu bent totaal niet op de hoogte! 1650 was vroeger One-Tel. Na het faillisement van deze provider heeft Scarlet Telecom de klanten van One-Tel overgenomen. Als u voortaan ergens op reageert moet u wel goed geinformeerd zijn
-
Apr 16, 2004 om 12:34SCARLETScarlet telecom is een totaal betrouwwaardige telefoondienst. Scarlet bestaat al 12 jaar en heeft op dit moment al 1,8 miljoen klanten in Belgie en Nederland
-
Apr 16, 2004 om 12:34SCARLETik weet wel zeker dat u verkeerd geinformeerd bent door de persoon die u gebeld heeft. Het is namenlijk zo dat u na aanmelding eerst van ons een welkomstbrief ontvangt. Na 5 werkdagen na verzending van deze brief krijgt u een telefoontje van onze medewerkers dat u vanaf dat moment via Scarlet gaat bellen. Tussen ontvangst van de brief en activatie heeft u dus 5 werkdagen de tijd om deze activatie te annuleren. Onze klantenservice is 5 dagen per week geopend tussen 08.00 en 17.00 uur.