Antwoorden gegeven door: old fellow
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 2, 2018 om 13:27Glazen Voet van Samsung tv barst spontaan uit elkaar. T.Los van alles, ik lees: Mijn kleinkinderen kijken vaak van dichtbij naar de tv.Of dat laatste nu zo nodig en of verstandig is is een tweede verhaal. De beste kijkafstand voorde tv is 2 keer de diagonaal van het beeld, dus als uw scherm (voorbeeld) 100 cm is moet je dus minstens 2 tot 2,5 meter afstand nemen van het scherm. Dan zie je in één oogopslag alles, dus het hele beeld. Ga je dichterbij zitten moet je met je hoofd toch wat links rechts meedraaien. En of dat dichtbij kijken zo goed is voor ogen, is een tweede vraag.
-
Jan 31, 2018 om 11:34Vergoeding AutoschadeAls je medicatie een gele sticker (gevaar besturen voertuigen) heeft mag je dat niet. Doe je dat toch ben je niet verzekerd. Simpel.
-
Jan 31, 2018 om 11:17Levering Tele2
Een abonnement met nieuw toestel besteld?
We willen je graag meer inzicht geven in het leverproces. Hieronder lees je welke stappen worden doorlopen wanneer je een abonnement met nieuw toestel hebt aangevraagd:
1. We hebben je bestelling ontvangen en verwerken dit voor je.
2. We maken je bestelling klaar voor verzending. Is je toestel niet voorradig? Dan doen we ons best zo snel mogelijk je bestelling te leveren. Bestaat daar onduidelijkheid over, neem dan even contact met ons op.
3. De Online Pakket Dienst (OPD) levert je nieuwe toestel en simkaart bij je af in één pakket. Je ontvangt van de OPD een e-mail waarin staat hoe je een bezorgafspraak maakt. Jij bepaalt zelf wanneer, OPD levert ook ‘s avonds en in het weekend. Bij de aflevering wordt je legitimatiebewijs gecontroleerd en teken je je mobiele contract. De bezorger zal je vragen om ter plaatse € 0,01 te pinnen voor de administratie.
Let op: Het identificatiebewijs en de bankgegevens moeten op dezelfde naam staan. Als dit niet het geval is, kan de koerier het toestel niet afgeven.
4. Je bestelling is afgeleverd.
Het verhaal van de vraagsteller:
Ik heb ze zo vaak gebeld dat ik uiteindelijk vandaag een hand tekening heb door gekregen dat ik die zogenaamd gezet had en de telefoon in ontvangst heb genomen.
Nu de ham vraag: Wat klopt er niet? -
Jan 30, 2018 om 13:49Contact met Belasting Auto
BelastingTelefoon Auto: 0800 - 0749 (gratis)
Vanuit Nederland: 0800 - 0749 (gratis).
Vanuit het buitenland: +31 88 156 59 75.
Voor vragen over motorrijtuigenbelasting (mrb), belasting zware motorrijtuigen (bzm) en belasting van personenauto's en motorrijwielen (bpm), bijvoorbeeld bij import van auto's.
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Houd uw burgerservicenummer en kenteken bij de hand
-
Jan 29, 2018 om 16:47Pakketbezorger PostNL heeft mijn vaas om gegooid! Wat nu?Wat denkt u als het volgende gebeurd: de postbode gaat op zij knieën zitten, kijkt door de brievenbus, en bezorgd dan pas het pakketje. Die postbode wordt door de politie opgepakt wegens gluren oid.
-
Jan 29, 2018 om 11:32Vakantie krantenbonnenU heeft een abo afgesloten, dus: Wat moet ik met die bonnen, "het is wel MIJN geld.". Nee, het is het geld van de krant bij wie een abo loopt, u kiest voor een vervangend product, dus niet meet UW geld. En waarom kunt / mag u de bonnen niet weggeven?
-
Jan 27, 2018 om 21:14Kijkshop tegoedbonNa failliet is de bon waardeloos in de praktijk. In de rij gaan staan bij de curator heeft geen effect.
-
Jan 27, 2018 om 19:16VERLOPEN CADEUAKAARTIk vind een termijn van 1 jaar nogal kort voor een cadeaukaart en ik vind het vreemd dat je deze niet kunt verlengen.
Dat mag u vinden, maar (mogelijk) heeft u de kaart weer ergens gevonden wegens vergeten.
En het moge na zoveel publiciteit over deze kaarten en de geldigheidsduur daarvan toch wel bekend zijn hoe het zit daarmee.
Die kat in de zak had u zeker kunnen weten. -
Jan 26, 2018 om 17:46Als iets 99cent kost mag men dat al naar boven afrondenKunt u de bon hier plaatsen?
-
Jan 26, 2018 om 17:44Waarom vervalt je opwaardeer te goed na een jaar. Mag dat eigenlijk?Vraagsteller, u wilt wèl dat er 24/7 een optie is om te kunnen bellen en of gebeld te kunnen wordcen (en dat moet dus feitelijk gratis als ik uw vraag lees).
Daarvoor betaalt u aan uw (willekeurige) provider. Maar als u dat "beltegoed" niet gebruikt vindt u dat het nog steeds "uw geld" is.
Niet echt eerlijk zo toch?
Logisch dat er een einde aan de geldigheid van uw vergoeding is. U werkt ook niet voor niks.