Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: olgab
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 28, 2015 om 23:27Klacht vakantieveilingen / hotelpasTijgertje; je moest eens weten hoeveel emails ik ze in de loop der jaren al heb gestuurd maar ze proberen het ieder jaar weer en verwijderen mijn gegevens na veelvuldig verzoek niet uit hun systeem en vallen mij iedere keer weer lastig!
Hieronder het bericht dat ik 26 feb jl. ineens weer kreeg.... ik zou weer geregistreerd zijn?!
-------------------------------------------------------------
Beste OlgaB,
U bent toegetreden tot een van de meest complete online boekingswebsites van het gehele internet. Wij bieden u een beste prijs garantie voor meer dan 85.000 hotels, verspreid over de hele wereld. Daarnaast bieden wij u handige reisdiensten, zoals autoverhuur, voor zeer lage tarieven.
Deze e-mail bevat belangrijke informatie over uw account. Gelieve deze e-mail te bewaren voor uw eigen administratie.
Uw accountgegevens:
Gebruikersnaam: OlgaB
Wachtwoord:
Website: http://ho.hotel-express.com/hotelpas
U bent geregistreerd met het ??e-mailadres: OlgaB@.... Dit e-mailadres zal worden gebruikt voor alle correspondentie.
Als u nog verdere vragen of inlichtingen nodig heeft, kunt u de klantenservice bereiken met de gegevens die u kunt vinden nadat u ingelogd bent op de website. Wanneer u problemen ondervindt tijdens het inloggen, kunt u contact met ons opnemen via info@hotel-express.com voor hulp.
Free welcome gift
Bent u vergeten om uw gratis sightseeing tour te activeren bij onze partner PocketGuide? Als een speciaal welkomstgeschenk, omdat u hebt besloten te registreren op deze website, krijgt u sightseeing tours ter waarde van 5 euro. Dit is normaal gesproken voldoende voor 1 tot 2 gratis rondleidingen.
PocketGuide is een bekroonde, en ’s werelds meest toonaangevende, GPS-gestuurde audio-touring app voor smartphones. Deze app begeleidt u door een stad of bezienswaardigheid middels een aangename stem. Net als een echte reisleider of local vertelt PocketGuide u de beste verhalen, insider horecagelegenheden en culturele activiteiten en werelderfgoed bezienswaardigheden die u gewoonweg niet mag missen in een zeer boeiende en geëngageerde manier van vertellen. Dit biedt een echte tourervaring voor iedere reiziger! De dienst is al beschikbaar in meer dan 115 landen op 5 continenten en wordt dagelijks gebruikt door miljoenen toeristen, zakelijke reizigers en locals. De app kunt u downloaden op http://pocketguideapp.com/en/hotel-express
Met vriendelijke groet
Hotel Express International
-
Feb 28, 2015 om 23:08Klacht vakantieveilingen / hotelpasJa hoor, ook ik kreeg eergisteren WEER uit het niks (na een jaar van stilte) ineens bericht van Hotelpas.com. Begin 2012 heb ik voor 15 euro een fietsvoordeelpas gekocht bij Blokker (zie ook mijn berichten van voorgaande jaren) Ik heb hier nooit gebruik van gemaakt/kunnen maken dus 15 euro weg gegooid. Was dit maar het ergste!! Ik krijg nu elk jaar uit het niks weer e-mails van Hotelpas.com. We zijn nu 3 jaar verder maar ik kom gewoon niet van ze af. Wat is dit voor een raar bedrijf... gaan ze weer beginnen?! Wie stopt dit criminele bedrijf nu eindelijk eens na al die jaren. Er zijn nu al zo verschrikkelijk veel gedupeerden (ZIE OOK DE SITE VAN DE CONSUMENTENBOND) Ik verzoek het televisieprogramma van Kassa bij deze om ons te helpen en hier (nogmaals?!) aandacht aan te besteden. HELP ONS!!
-
Jul 25, 2014 om 17:43Klacht vakantieveilingen / hotelpasSucces Klavertje28! Het is een van de veelgehoorde klachten over Hotelpas; dat ze lastig tot niet te bereiken zijn en ook bijna niet reageren op emails. Tip: ik zou nu alvast u abonnement opzeggen voordat u er na het voorbijgaan van het jaar aan vast zit. Dit zijn de kleine lettertjes! Zodra u zich registreert op de site zit u aan een abonnement vast dat stilzwijgend wordt verlengd na een jaar en dan mag u er 200 euro voor betalen!
-
Dec 20, 2013 om 13:01Klacht vakantieveilingen / hotelpasBeste van Leyden; en ik heb nog niet eens meegedaan aan zo'n veiling... kunt u nagaan!
-
Dec 20, 2013 om 12:52Klacht vakantieveilingen / hotelpasBeste zoekster,
Ik begin daar ook inderdaad echt niet aan en heb ze al gegoogled (zie voorgaande bericht) een en al ELLENDE komt naar boven. Ik heb het nr nog in mn mobiel staan en is echt nr beginnend met +591. Vaag he?! Bedankt voor de tip van het ACM. Ik ga dit zeker doen/proberen! -
Dec 20, 2013 om 12:47Klacht vakantieveilingen / hotelpasPS: ik werd door dat Eden Health gebeld met een nr beginnend met +591 dit is volgens mij Bolivia > Dit verhaal wordt alsmaar vreemder en vreemder!
-
Dec 20, 2013 om 12:25Klacht vakantieveilingen / hotelpasHoi Greedvictim,
Ik krijg op de een of andere manier geen meldingen meer als er nieuwe reacties zijn op dit onderwerp, vandaar mijn late reactie. Ik vind het ook te gek voor woorden dat dit zo makkelijk kan in NL! Als je internet mag geloven dan lokt dit bedrijf al jarenlang allemaal mensen in de val onder verschillende namen. Zo werd ik ineens begin van deze maand gebeld door een bedrijf genaamd Eden Health. Ze zeiden dat ik een enquete ingevuld zou hebben. Ze boden mij proefsetje vitaminepillen aan met (jawel) een gratis hotelpas! Als je dit bedrijf googled dan komt dezelfde ellende naarboven als bij Hotelpas.com. Ik heb gezegd dat ik hier niets mee te maken wilde hebben. Nu kreeg ik gisteren en vandaag weer ineens een email van Travel Hotel Card en (jawel) hoort ook bij Hotelpas.com. Ik kan mij niet eens afmelden voor de emails want dan moet ik eerst op hun site inloggen en dat vertik ik dus! Ze proberen mij aan alle kanten te pakken, echt heel vervelend. Waar kunnen we nu terecht om dit soort bedrijven aan te laten pakken? Ik weet het echt niet! -
Nov 26, 2013 om 16:01Klacht vakantieveilingen / hotelpasHoi Greedvictim, ik ben die naam in mijn zoektocht op internet toen inderdaad ook tegengekomen. Het klopt allemaal van geen kanten en alle alarmbellen gaan bij mij spontaan rinkelen van binnen! Ik kreeg op 31/10 nog een hele pissige reactie van Marieke omdat ik op dit forum andere mensen had geholpen aan tel.nr en emailadres. Dit mocht dus blijkbaar niet van haar. Echt heel bizar voor een medewerker van een klantenservice of directie! Ongelofelijk maar waar, werken betrouwbare bedrijven als Blokker ook samen met dit bedrijf. Die heb ik toen ook op de hoogte gebracht maar het interesseert ze niets en hun antwoord hierop is "wij kunnen hier niets aan doen, je moet bij hen zijn". Dit terwijl ze betreffende vouchers wel heel goed kunnen verkopen zonder zich dus te verdiepen in het bedrijf waarmee ze samenwerken.
-
Oct 31, 2013 om 17:38Klacht vakantieveilingen / hotelpasReactie Consumentenbond op 30-10-2013
http://www.consumentenbond.nl/actueel/nieuws/nieuwsoverzicht-2013/verlenging-hotelpas-com-ongeldig/#replybox
Verlenging Hotelpas.com ongeldig30 oktober 2013 Nieuws 1 reactie
Consumenten die tegen hun wil een verlenging van de Hotelpas (voucher) krijgen hoeven deze niet te betalen. Volgens Hotel Express Nederland - de uitgever van Hotelpas.com - is de verlenging 'rechtsgeldig' omdat dit in hun algemene voorwaarden staat die bij het activeren van de voucher aangevinkt worden. Dit klopt niet, omdat Hotelpas.com dergelijke cruciale informatie niet enkel in algemene voorwaarden mag verstoppen. Volgens de Consumentenbond is er waarschijnlijk ook sprake van overtreding van de regelgeving op het gebied van vakantieproducten, waardoor de overeenkomst dan per definitie nietig is.
Consumenten die op de Huishoudbeurs of via Veilingacties.nl een voucher van Hotelpas.com kochten, klagen bij de Consumentenbond. Zij kregen onlangs een bericht dat hun pas - conform de voorwaarden - voor een jaar is verlengd voor €99.
Op de voucher wordt echter niet vermeld dat het om een abonnement gaat, alleen dat de voucher binnen een bepaalde periode geactiveerd moest worden om zijn geldigheid niet te verliezen. Consumenten die de voucher hebben geactiveerd, maar niet duidelijk zijn geïnformeerd over de voorwaarden van de verlenging hoeven dus niet te betalen.
Opzeggen
In het bericht van Hotelpas.com noemt het bedrijf de mogelijkheid om het abonnement direct stop te zetten. Hiervoor berekent Hotelpas.com maar liefst €49,83. Aangezien er geen geldige overeenkomst voor verlenging is en de overeenkomst waarschijnlijk nietig is, adviseert de Consumentenbond ook dit niet te betalen. -
Oct 30, 2013 om 22:30Klacht vakantieveilingen / hotelpasJa, klantenservice@hotelpas.com is ander emailadres. Ik heb zelf nooit met dat 0900-nummer gebeld. Ik had het "geluk" dat ik een Fietsvoordeelpas bij Blokker had gekocht welke zaken deden met Hotelpas. Ik kon het dus via hen spelen en zij waren veel beter bereikbaar.