Antwoorden gegeven door: orionplanets
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 3, 2007 om 20:222x speedlinq: internet & Bellenje hebt pech met speedlinq valt niet te praten je bent ook de klosproblemen met speedlinq en dat hebben veel mensenhoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling.goedkope internet abonement dat plotseling heel duur is gewordenconsumentenautoriteit : nieuw in nederland dit is de OPTA voor de consumentvoor alle geschillen klachten met speedlinqkunt u schrijven naarconsuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdamdeze mensen zijn er voor uklachten en tips van de consument zijn van groot belangmeerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de weten kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek
-
Jan 12, 2007 om 21:08Opzegtermijn Speedlinqnieuw in nederland consumentenautoriteiter is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volg advies.................................................
schrijf ////copier alle problemen en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso burobellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Jan 12, 2007 om 21:07Speedlinq zeer onnauwkeurig met klantennieuw in nederland consumentenautoriteiter is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volg advies.................................................
schrijf ////copier alle problemen en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso burobellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Jan 12, 2007 om 21:05speedlinq misleidnieuw in nederland consumentenautoriteiter is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volg advies.................................................
schrijf ////copier alle problemen en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso burobellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Jan 12, 2007 om 20:59Speedlinq...?nieuw in nederland consumentenautoriteiter is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volg advies.................................................
schrijf ////copier alle problemen en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso burobellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Jan 12, 2007 om 20:59Speedlinqnieuw in nederland consumentenautoriteiter is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volg advies.................................................
schrijf ////copier alle problemen en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso burobellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Jan 12, 2007 om 20:52Speedlinq opzegging kwijt...nieuw in nederland consumentenautoriteiter is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volg advies.................................................
schrijf ////copier alle problemen en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso burobellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Jan 12, 2007 om 20:51Speedlinq opzegging kwijt...nieuw in nederland consumentenautoriteiter is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volg advies.................................................
schrijf ////copier alle problemen en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso burobellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Jan 12, 2007 om 20:49wat moet ik doen?nieuw in nederland consumentenautoriteiter is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volg advies.................................................
schrijf ////copier alle problemen en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso burobellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Jan 12, 2007 om 20:46instelling gebruikersnaam speedlinq All-in 5120nieuw in nederland consumentenautoriteiter is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!volg advies.................................................
schrijf ////copier alle problemen en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso burobellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]
Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
schrijf copier alles en stuur naar naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam dit is de opta consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!