Antwoorden gegeven door: orpheus
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 17, 2006 om 15:35conflict met winkel na gelegd vinyl
Zowieso de rekening nog niet betalen!! Als dit soort bedrijven het geld binnen hebben, dan zijn ze meestal niet zo happig.
CBW of niet, het stoffeerbedrijf levert een dienst. Deze dienen ze naar behoren uit te voeren.
De fabrikant heeft netjes de tijd genomen om te komen kijken en zijn bevindingen op papier gezet begrijp ik. Als u dit rapport in uw bezit hebt, bewaar dit dan goed voor een eventueel proces. Hier staat namelijk duidelijk dat het een legfout is.
Stuur in ieder geval een aangetekende brief waarin u aangeeft wat uw klachten zijn en de geschiedenis van dit voorval is, dit om als ze moeilijk blijven doen bij de rechter sterker te staan.
Hoe dan ook, u staat wettelijk sterker omdat u consumentenbescherming geniet.
Hebt u een rechtsbijstandverzekering? Informeer eens bij hun hoe deze 'collega's' aan te pakken!
Met vriendelijke groet,
een projectstoffeerder
-
Jul 7, 2006 om 14:28metroflor
Ik werk zelf bij een projectstoffeerbedrijf.
We hebben talloze malen reeds metroflor toegepast op zwaar belopen plaatsen, bijv. entrees van gebouwen en in kantoren.
Ook verscheidene malen op vloerverwarming.
Toto op heden heeft dit nog geen enkele klacht opgeleverd, het 'verkooppraatje' van de verkoper is geloofwaardig
-
Jul 7, 2006 om 13:54Prijsverhoging peuterspeelzaal
Wat u kunt doen is het contract opzeggen n.a.v. deze verhoging.
De keus is dan aan u;
- uw kind elders plaatsen
- uw kind zelf opvangen
Het siert ze trouwens wel dat ze netjes bellen en niet een onpersoonlijke brief sturen.