Antwoorden gegeven door: padsy
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 24, 2009 om 12:56laptop en desktop
Ik wilde ook mijn laptop en computer op de kabel (van Ziggo) aansluiten. Heb hiervoor een router gekocht. Probleem is alleen dat als ik ze beide heb aangesloten, mijn laptop wel snel gaat, maar mijn desktop zelf heel langzaam. Heb dus de laptop maar weer van de router afgekoppeld. Wel jammer van het geld voor de router, waar ik nu dus niets aan heb. Een vriend die veel van computers afweet, had al naar de instellingen gekeken, maar het probleem ook niet kunnen verhelpen.
Is er iemand die hier een oplossing voor weet, voor als de vraagsteller hierboven ook een router koopt en tegen hetzelfde probleem aan loopt?
Padsy
-
Aug 10, 2009 om 13:03telefoon gehackt
Misschien niet helemaal gelijk aan uw voorbeeld, maar even om te laten zien hoe de KPN reageerde toen mijn telefoon in het buitenland gestolen bleek te zijn en ik ineens een rekening van E 280 kreeg omdat er direct mee gebeld was. KPN keek direct naar mijn belgedrag en zag dat ik maandelijks voor maar ongeveer E 30 belde, dus zij geloofden direct dat degene die mijn telefoon had gestolen er mee had gebeld. De juffrouw van de KPN zei mij toen dat zij voor E 100 mocht crediteren. Wilde ik meer terug hebben van mijn telefoonrekening, dan zou ik een officiele klacht bij de KPN in moeten dienen, en dan zou ik kans hebben om meer terug te krijgen, maar dat zou wel wat langer gaan duren. Omdat het bij mij niet om zo'n hoog bedrag ging, heb ik genoegen genomen met de creditering van de E 100.
Ik was wel verrast dat KPN zo coulant was en meteen voorstelde om mij E 100 terug te geven, nadat ze mijn belgedrag hadden bekeken. Ik vind dat T-mobile zoiets ook zou moeten doen. Nu zullen ze natuurlijk niet zo'n hoog bedrag terug geven, maar ze kunnen op z'n minst het belgedrag van uw zoon erbij halen en u wat serieuzer adviseren wat u moet doen.