Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pagiegosma
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 19, 2011 om 16:08Klachten ProAssistook ik heb diverse klachten over proassist.mijn nieuwe iphone was na 2 weken stuk,werd opgehaald en kreeg na enkele weken een oud gerepareerd toestel terug.ook die ging stuk en nu 6 iphones en 20 klachten verder is deze iphone ook alweer 1 maand bij proassist.iedere keer bellen sta je minimaal half uur in de wacht en steeds wordt je afgescheept.ik ben er nu wel achter wat de 4 uur service inhoud. dat betekent 4 uur wachten aan de telefoon van het callcenter en weer iemand aan de telefoon krijgen die niets weet.in ieder geval komen ze niet zoals ze beloven binnen 4 uur een vervangend toestel brengen, want daar hebben ze het te druk voor.je moet rekening houden met 4 dagen. claims indienen heeft ook geen nut.meer als een sorry krijg je niet.ipv een nieuwe telefoon te geven krijg je steeds een oud opknappertje.service nul.je mag niets zeggen alleen betalen.
wie heeft hier ook zulke problemen en weet de oplossing.