Antwoorden gegeven door: parker_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 23, 2007 om 12:03bank jencikova
-
Jul 2, 2007 om 23:57bank jencikova
ik koop voortaan bij een CBW aangesloten bedrijf voor een klein stukje garantie.
met dit logo
http://www.cbw.org/images/logo02.jpg
dan heb je wat minder kop zorgen dan mij.
-
Jul 2, 2007 om 23:49bank jencikova
ik vond:
een Faillissement
http://www.curatoren.nl/fo/verslag_faillprofiel.php?id=20966en daar ook een verslag van:
http://www.schreursenvanduin.nl/documenten/Jencikovaverslag5.pdf
en vele gedupeerde op tros radar
_______________________________________________
eventuele contact adressen
Directie
K T E Ruhaak - de vries
k.ruhaak@jencikova.nlRecruiter
Johan de vries
j.devries@jencikova.nlalles behalve positief, maar je kan het altijd proberen.
Nu 6 maanden later
Na nog tig x naar locatie te zijn geweest en alleen maarleugens aangehoord te hebben is nu eindelijk. een datum van levering bekend.
De bank kwam werkelijkk aan op de dag van de afspraak mooi...........De 2 mannen correctie 'de jonge man' en een hele jonge gozer rond 17 jaar met de bouw van een 12 jarige, hebben geprobeerd de bank op diverse onprofessionele manieren de bank hoog omhoog te krijgen na 15 min.
2 buren zijn uiteindelijk mee gaan helpen en binnen 10 min was de bank binnen.Wij constateerden dat niet al de kussen waren geleverd, de poot was beschadigd en er zat een scheurtje in de bank.
en daar gingen we weer............. gehaal en getrek. heb direct met Alexandrium gebeld en mijn verhaal gedaan en er wordt mij toegezegd dat de kussens nabesteld zouden worden.
ik heb de tot aan de deur bezorgers laten teken voor de schaden en de incomplete bank.
tot mijn spijt heb ik de bank aangenomen en betaald maar had weinig keus anders was het tot de dag van vandaag zitten op de grond.
wij hebben de kussens nog steeds niet ontvangen de bank begint al te plooien dus de prijs van bijna 2300,- is niet terug te zien in de kwaliteit.
Kortom een en al drama, ik persoonlijk koop nooit meer iets bij jencikova omdat ik daar genoeg redenen voor heb. de keus is aan u.
ik hoop dat een ieder die dit leest een goeie keus maakt voor dat hij of zij betaald voor een hoop ellende.
met vriendelijke groet, de gedupeerde
-
Jul 2, 2007 om 23:47bank jencikova
beste mensen wij hebben gewacht en wachten tot op de dag van vandaag nog steeds. kortom een en al drama.
De stappen die wij nu genomen hebben zijn:
1) een aangetekende brief verzonden om Jencikova "ingebreke te stellen" daarbij de vraag onze bank incl. bijbehorende accesoires zsm te leveren.na geen reactie te hebben gehad van het hoofdkantoor te zeewolde hebben wij gegoogled op rechts winkel Rotterdam, amsterdam en hebben met de hulp van deze organisatie juridische stappen ondernomen. (een aanrader voor alle gedupeerden)
_____________________Nu komt het drama
nadat de levertijd verstreken was hebben wij gebeld met de vestiging Jencikova alexandrium in Rotterdam betreft de bank die wij hadden besteld. Deze was vertraagd, wij toonden begrip en gingen naar huis. Twee weken later hebben wij weer contact opgenomen met de vestiging en we kregen als excuus dat de vrachtwagens onderweg waren. Nou mooi je geloofd er in en je gaat naar huis in de veronderstelling dat je spoedig een telefoontje krijgt van de klantenservice voor het maken van een afspaak.
.........1 week later
Het was een regenachtige dag onderweg naar Alexandrium om verhaal te halen bij de Manager Dhr. A. Weerheim. Deze meneer kwam met het volgende "we verwachten een levering maar door het slechte weer zijn de vrachtwagens te laat, :twisted: ok kan gebeuren.
voor sluitingstijd komen we terug.voor sluitingstijd 20:55...
en helaas geen bank en geen vrachtwagen, :evil: de maat was voor ons vol, door onze felle reactie op het beleid hebben we direct een vergoeding gekregen. maar nog steeds geen bankstel. Telefonisch hebben wij van Jencikova doorgekregen dat het nog even duren.(Uiteraard hebben we zelf contact opgenomen)
2 weken later........
We zijn naar Jencikova weer gegaan om te achterhalen wanneer de bank geleverd zou worden en wilden niet meer praten over vrachtwagens en fabrikanten.
Uiteindelijk hebben wij weer een korting gekregen maar nog steeds geen bankstel.de weken gaan voorbij...........
wij hebben een brief geschreven naar het hoofdkantoor van jencikova (helaas niet aangetekend) met de melding van hun doen en laten en dat dit niet zo verder kan.
De directeur dhr. Ruhaak heeft snel gereageerd per mail met zijn excuus netjes vermeld dat al mijn kortingen etc. in het systeem staat en dat mijn bank spoedig bezorgd zal worden.......... al deze vertragingen zijn veroorzaakt door de fabrikant "ze hadden een interne verhuizing" :evil:dit vond ik te gek voor woorden en heb op het interet gezocht naar alles wat maar op jecikova leek.