Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: patricialingen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 1, 2019 om 16:17Genegeerd door Welhof Witgoed voor oplossing kapotte wasmachineHier ook een Indesit wasmachine gekocht bij Welhof, welke na 7 maanden kapot ging. Whirlpool is 2x langsgeweest om de machine te repareren, ondertussen al 1 maand zonder wasmachine. Deze konden de wasmachinen niet repareren, omdat het een model uit de UK is. Uiteindelijk is de machine opgehaald door Welhof en met erachteraan bellen te horen gekregen dat het nog 3 weken gaat duren om iets uit de UK te krijgen. Nieuwe Bauknecht wasmachine uitgezocht met een meerprijs van 30 euro, aangesloten door de monteur en na 9 dagen en ongeveer 6 a 8 keer te hebben gewassen al kapot. Meteen gemeld via email, want het was in het weekend en maandag meteen gebeld (3 pogingen gedaan, van 15 min elk, niemand gesproken). Dinsdag uiteindelijk iemand gesproken. Dat ze een melding zal maken. Nee, ik wil die machine niet, kom aub ophalen en ik wil mn geld terug. Maar 14 dagen herrroepingsrecht is vanaf de 1e machine. Ja, zo ken ik er nog meer. Ik heb deze nieuwe machine pas 9 dagen. DAT KAN TOCH NIET!
Wat kan ik nu het beste doen? Want ik weet het ook niet meer.