Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pattyd
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 17, 2016 om 20:18ReigerdaelOok hier is zo'n brief/factuur ontvangen. Kan ik er aangifte van doen wellicht. Weet iemand dat? Of zou het niet strafbaar zijn om onrechtmatig kosten in rekening te brengen?
update 20:29 uur. Ik heb antwoord gekregen via twitter van Reaal zelf.
Als volgt; Reaal is op de hoogte van de brieven die helaas tot veel onduidelijkheid hebben geleid.
"we zijn op hoogte van verstuurde brieven.Kosten zijn voor servicecontract. Je hoeft dit niet af te sluiten. In dat geval 1/2"
"betaal je alleen op het moment dat je graag advies van hen krijgt. Informatieve vragen kun je kosteloos bij ons stellen. 2/2"
"De brief heeft tot hoop onduidelijkheid geleid helaas. Inhoudelijke vragen kun je ons stellen. De kosten in de brief 1/2"
"zijn voor serviceabonnement, indien gewenst.Je bent niets verplicht. Verdere vragen over brief kun je stellen bij Reigerdael"
Ik krijg de indruk dat het een schaamteloze poging is mensen te overrompelen. Ik vind het asociaal en gan uitzoeken wat er mee kan in juridische zin. -
Dec 18, 2012 om 11:54compensatie?tot zover; abo Vod afgelopen 31.10.12, week ervoro gevraagd om sim-unlockcodes.
gekregen. werken niet. navraag gedaan fabricant, codes moeten goed zijn.
werken niet. Lijnbaanshop geweest, codes werken niet.
06-11 als alternatieven krijg ik geboden; Nokia C7 - Frosty Metal
Nokia C7 - Black
Blackberry 9780 Bold - White
Samsung S8500 - Black
ik ben het er niet mee eens en vraag om ándere alternatieven.
21-11 Na aandringen ontvang ik deze alternatieven:
Nokia Lumia 710
Nokia E6-00
SonyEricsson Xperia Mini Pro
Xperia Ray
Ommegaande laat ik weten dat ik akkoord ben met de Ray.
Vodafone zegt toe dat het toestel binnen 14 dagen geleverd zal worden.
04-12 niets ontvangen, blijkt dat bestelling niet verwerkt is. Verrassend.
Veel excuses en alsnog. Over de levering kan collega Fleur niets zeggen vandaag
dus vandaar dat ik vandaag nog eens probeerde;
en ook op pakjesdag stelt Vodafone niet teleur met het verrassingselement! :-)
De beloofde "Ray" is niet meer leverbaar. zeer voorspelbaar.
Nu dan een xperia x10 mini pro :-s en op de vraag of dát dan wel een "nieuw"
toestel zou zijn kreeg ik een " nee". Het zijn toestellen die een andere klant retour
zend om welke reden dan ook. VF kijkt ze goed na, zo zegt collega Tanaya.
Maarja, dat kan niemand buiten VF nagaan natuurlijk.
LET OP MENSEN. VODAFONE HEEFT EEN PROBLEEM EN STUURT U WEG MET 2E HANDSJES. WEET WAAR U AAN BEGINT! ALS U DAN TOCH GEZEUR MET EEN PROVIDER WILT MEEMAKEN, DOE HET DAN GOEDKOPER! ;-) -
Dec 5, 2012 om 13:28compensatie?precies Gompy, er is overal wel wat denk ik. en ik denk ook dat niet alle klanten gelijk hebben en/of even makkelijk zijn.
Maar, zoals ik al zei, als je dan toch met ge-emmer te maken krijgt, dán maar voor veel minder geld dan bij VF. Ik zit nu bij Tele-2. Ik heb nog geen problemen. Maar het is nog pril ;-)
@Sonjaatje. ik neem aan dat je nu ook veranderd bent van provider?
Ik kan me wel voorstellen dat je niet hebt kunnen verwachten dat eea zo zou lopen en dat je netjes hebt afgewacht, een tijdje. Ik begrijp dat wel. Iemand die normale normen heeft kan simpelweg niet vermoeden dat een grote jongen als VF zo àchterlijk doet.
Ik was de eerste paar keren écht met stomheid geslagen.
Mocht je nog niet overgestapt zijn. doen ;-) en zegt 't voort. -
Dec 5, 2012 om 10:40compensatie?Ja precies. Mensen die voor Vodafone die scripts bedenken, die de contactpersonen dan moeten vragen, denken écht dat men dat na twee keer nog niet door heeft.
Maar...ik realiseer me ook dat ik er zelf aan mee doe, ik was klant bij Vodafone en heb hen het klantenservice-onvriendelijke-leven mogelijk gemaakt.
Nu nog op zoek naar een provider waar klant koning is en men capabele mensen bij de klantenservice kan aantreffen die begrijpen wat het woord "service" betekend.
Dat zo'n provider ontvindbaar is , is een veeg teken van de toestand van onze maatschappij. -
Dec 4, 2012 om 18:32compensatie?@leerisdat netwerk niet beschikbaar, wat ook klopt. zit 'm niet in de sim, maar in toestel.
-
Dec 4, 2012 om 18:05compensatie?@sonjaaatje....slecht hoor he! ja....ik aak mijn borst nat voor een voortdurende strijd ;-)
-
Dec 4, 2012 om 17:17compensatie?Nee, die doet het niet. En ik kan er geen andere inzetten vanwege een simlock die Vodafone niet kan oplossen.
Maar het gaat mij heel simpel om het feit dat ze beloven binnen 2 weken een ander toestel te voorzien, nadat ik al 2 weken heb gewacht op "uitzoeken". En dat gewoon niet gebeurde.
Ik benader hen zelf weer om te vragen hoe het zit, blijkt dat men de zaken niet op orde heeft gehad, en moet ik nu opnieuw 2 weken afwachten. Als ik niets had gevraagd had ik er wellicht nooit meer iets van vernomen. ;-)
Als je simkaart het gewoon doet; niks! -
Dec 4, 2012 om 17:04compensatie?haha ;-) dank je Gompy2.
Ik weet het en niet alleen van mijn eigen sores met hen. -
Dec 4, 2012 om 16:52simlock xperia x10 vodafoneNou Tijger, ik ben blij dat er dan iets geregeld is nu, uiteindelijk.
En nee, ik ook nooit meer inderdaad. Mijn familie (ondernemers) ook niet meer.
Collega's (landelijke dagbladen) ook niet meer. Buur van hiernaast niet meer.
En let wel, door hun eigen ergernissen hoor, niet dat ik hèn heb overgehaald.
Ongetwijfeld krijg ik bij andere providers ook te maken met dit soort ongein.
Enige voordeel is dan...dat het voor veel minder geld is. Vodafone moet voortaan maar het geld van andere mensen steken in the voice of holland of sportevenementen. ;-) -
Dec 4, 2012 om 16:45compensatie?Wat bedoel je? ik krijg iets toegezegd en het gebeurt niet. Wat is niet duidelijk? :-)
=zwemmer schreef op dinsdag 4 dec 2012, 16:41: Hoezo compensatie? Licht je nader toe.