Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pedicurejellie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 28, 2012 om 16:20Kennen jullie PROM public relations online marketing?Niet reageren, niks terugsturen, melden bij Fraudemeldpunt. Zij kunnen jullie verder helpen.
-
Feb 27, 2012 om 09:12Kennen jullie PROM public relations online marketing?Ik kreeg vorig jaar november een telefoontje van bedrijvengids.nl. Men beweerde dat ik een half jaar gratis op hun site had gestaan en of mijn gegevens nog klopten. Ik zeg wat is dit? Antwoord van hun was, uw half jaar is om en wilt u nu een betaalde vermelding? Ik heb duidelijk nee gezegd, waarop men zei een opzeggingsbrief te sturen, deze te tekenen en retour te zenden, dan was ik eraf. De brief kwam, maar het was geen opzeggingsbrief, maar een geheel nieuw contract. Deze heb ik uiteraard niet ondertekent en ook niet retour gezonden. Het bleek ook een heel ander bedrijf te zijn, omdat er op het contract ineens bedrijvengids telefaxgids stond. Sint Jans Klooster 19 Pieterburen in Groningen. Ik heb hun site gezocht en daar stonden met mij nog vele pedicures, schoonheidsspecialistes en andere bedrijven op te staan. Deze pedicures/schoonheidsspecialisten heb ik gemaild, gebeld en hun gevraagd of ze dit bedrijf kenden. Ze waren eerst terughoudend omdat men niemand meer vertrouwde. Het bedrijf bleef me telefonisch lastig vallen en bedreigen. Ik heb daarop fraudemeldpunt gemaild, het belmenietregister, opta, ProVoet en Vara kassa. De telefoontjes bleven daarna uit. Ik heb mijn collega`s van die site het advies gegeven dat ik van fraudemeldpunt.nl had gekregen. Niks retour zenden, als je dat toch doet, geen handtekening of bedrijfsstempel plaatsen, deze wordt dan misbruikt door de malafide bedrijven. Ik heb een aangetekende brief gestuurd dat ze onmiddelijk mijn gegevens van de site moesten halen. Ik heb niks meer gehoord, sommige collega`s wel. Dus bij deze niet betalen! Fraudemeldpunt heeft al veel van zulke bedrijven voor het gerecht gehad, blijven ze je lastig vallen, meld jullie daar dan aan, des temeer klachten over een bepaald bedrijf, dan pakken zij ze aan.