Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: peer4u
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 15, 2010 om 19:42SIMYO internet tariefDus jij vindt het normaal dat als je leest voor € 1,= 24 uur internetten het dan logisch is dat je vervolgens € 26,= betaald ?
Dat is dan net zoiets als een auto kopen wegrijden waarna de motor vast loopt omdat er geen olie inzit. Dan zou jij zeggen je weet toch dat je olie moet pijlen !
Overigens nog zo'n slimme actie van SIMYO bestel voor 2,50 dan krijg je 7,50 aan beltegoed ! staat er heel groot als je site opent maar... pas als je verder gaat zoeken blijkt dat je dit extra beltegoed past krijgt als je zelf eerst 10,= extra hebt overgemaakt. Kun je ook van zeggen staat er toch ! -
May 14, 2010 om 19:26SIMYO internet tariefBoeiende reacties vooral van Edwardus, komt aardig overeen met de opstelling van SIMYO en opvallend dat hij weet dat ik 26 Mb zou hebben gedownload ? Ik zou het zelf niet eens weten heb Nokia navigatie gedownload achteraf dom want dat kon ook thuis achter de PC had ik ook nooit een probleem gehad. Het lijkt erop dat SIMYO dus mee doet aan deze discussie, op zich prima want ze mogen hun standpunt geven ! Het toont des te meer aan hoe klant onvriendelijk hun houding is.
Ze zullen achteraf gezien dan best gelijk hebben dat je het eerst maar aan alle kanten goed moet uitzoeken maar het punt is dat ik me stoor aan het feit dat ze na uitleg op geen enkele manier mee willen gaan in de klantbeleving. Dat je als onervaren (domme) klant een "fout" kunt maken en het toch wel absurt is 26,= in rekening te brengen. Lijkt me toch logisch dat niemand dat zo wil en ik verzocht ze een maandbundel te geven en het zo op te lossen.
Als serieus bedrijf zou je begrip zou kunnen tonen en zo een goede klant relatie kunt opbouwen. 3 maandbundels a 10,= levert meer op dan 16 euro terug storten. Een klant zal op lange termijn meer opleveren.
Nu zijn ze een klant kwijt en zal ik mijn ongenoegen inderdaad hierover uiten ja.
Mijn doel is vooral iedereen te waarschuwen, ik kom wel over die 26 euries heen echter er zijn ook kinderen met een mobieltje en ouderen met een laag inkomen die hier de fout mee in kunnen gaan. Er is dus geen enkele coulance te verwachten van SiMYO. Dat vind ik erg jammer want ik was heel tevreden met het bellen en op zich ook een prima tarief zo'n belbundel bij internet.
Het zou SIMYO sieren en het vertrouwen wekken indien er begrip getoond zou worden en eenmalig coulance mogelijk zou zijn. Helaas !
Mijn vraag zijn er meer mensen met deze ervaring ? -
May 14, 2010 om 15:33SIMYO internet tariefSIMYO zou ook zelf de conclusie kunnen trekken dat het schandalig is om iemand voor een uur 26 euro te laten betalen waar dat met een bundel 1 euro had moeten zijn ! Simpel en voordelig dat zelf laten uitzoeken ! voor Simyo ;(
Op de website staat bij tarieven internet alleen :
Internet op je Mobiel (meer info) € 0,10 per 100 Kb
Internet dagbundel € 1,00 per dag (20 MB)
Internet maandbundel € 10,00 per maand (200 MB)
Niet dat dit tevoren kenbaar gemaakt aangevraagd moet worden !
Lijkt mij dat je dan na 100 kb een dagbundel krijgt ..
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn voor Simyo ?
Maar op korte termijn is 26 euro binnen halen lukratiever dan je fair opstellen als een klant dit niet wist en je netjes, zoals is verzocht alsnog een maandbundel voor 10 euro aan te bieden en te veel terug te zetten.
Kortom SIMYO stelt zich klantonvriendelijk op weigert enige coulance naar een beginnende klant zodat ze de tarieven laag kunnen houden.
Jammer een gemiste kans en een klantonvriendelijk imago er aan over houden. -
May 14, 2010 om 14:37SIMYO internet tariefEr staat inderdaad duidelijk op de site dagbundel voor 1 euro maar er staat niet bij dat je die bundel van te voren moet aankopen ook niet HOE je dat dan moet aankopen en wanneer die bundel in gaat. Het lijkt mij logisch dat zo'n dagbundel vanzelf in gaat wanneer die 100 kb wordt gepasseerd !