Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: peewee18
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 23, 2012 om 13:41WAT TE DOENPechvogel42 dit ging inderdaad zo "simpel", heb inmiddels ook al een bevestiging via de mail ontvangen dat mijn contract beëindigd is. Zat al wel 4 weken zonder telefoon.
-
Jul 23, 2012 om 13:10WAT TE DOENHeb zojuist met Simpel klantenservice gebeld en telefonisch mijn abonnement opgezegd. Nadeel is dat ik m'n oude nummer dan niet kon behouden. Maar ben nu wel van Simpel af.
-
Jul 22, 2012 om 14:14WAT TE DOENheb sinds 25 -6-2012 een abonnement op simpel vier dagen kunnen bellen, internetten en sms'jes kunnen versturen en sinds dien niet meer, dus al meer dan drie weken. Regelmatig met Simpel gebeld en nog steeds geen oplossing. Want het werkt nog steeds niet. Vorige week geprobeerd telefonisch op te zeggen, maar dat lukte dus niet. Heb gisteren maar een aangetekende brief verstuurd om per direct mijn contract te beëindigen en nu maar afwachten hoe coulant ze zijn.