Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: perdon
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 21, 2012 om 17:41Samsung Galaxy S + reparatiedeel 2
Geachte mevrouw P,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung toestel.
In principe biedt Samsung voor mobiele telefoons 2 jaar garantie, waarbij de aansprakelijkheid van Samsung Electronics (of het door Samsung erkend reparatiecentrum) is beperkt tot reparatie en/of vervanging van het product onder garantie. Onder de Samsung garantie vallen fabrikagefouten gedurende twee jaar vanaf aankoopdatum, onder voorwaarde dat u een bewijs van aankoop kunt overleggen. Houdt u er rekening mee dat onderdelen onderhevig aan slijtage hier niet onder vallen.
De garantie vervalt wanneer het defect is veroorzaakt, op welke wijze dan ook, door: oneigenlijk gebruik, verwaarlozing, of moedwillige beschadiging.
De garantie vervalt tevens in één van de volgende gevallen:
· Indien er veranderingen of reparaties worden verricht door een niet erkende reparateur;
· Indien het serienummer van een onderdeel dat gerepareerd moet worden verwijderd is;
· Indien problemen of schade wordt veroorzaakt door randapparatuur die niet worden geleverd door samsung of door Samsung aanbevolen worden;
In hoeverre eventuele problemen met of schade aan uw mobiele telefoon binnen de voorwaarden vallen, zal worden bepaald door onze monteurs.
Uit navraag bij de reparatiecentrum is gebleken dat er gebruikersschade is geconstateerd, wat betekent dat uw garantie vervalt.
Mocht u desondanks een andere oplossing wensen dan kan u dit bespreken met uw dealer waarmee u de koopovereenkomst bent aangegaan.
Indien u nog vragen hebt, kunt u altijd contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Fazile B.
Samsung Electronics Benelux B.V.
Bekijk ook eens onze handige How-to video’s op het Youtube kanaal van Samsung The Benelux
om meer te weten te komen over de mogelijkheden van uw Samsung product.
http://www.youtube.com/user/TheSamsungBenelux
hier is dus maar i conclusie mogelijk
*** BEZINT EER U AAN SAMSUNG BEGINT****** -
Mar 19, 2012 om 19:35Samsung Galaxy s2 reparatie Solid Visioner is een fout in bovenstaande geslopen
sound vision moet zijn SOLID VISION !!!!!! -
Mar 19, 2012 om 19:24Samsung Galaxy s2 reparatie Solid Visionhier hetzelfde verhaal met een Galaxi s plus
ook verstuurd naar Sound Vision en ook een paar foto's gekregen met zogenaamd vocht schade! ik ben zelf techneut en vraag me echt af hoe je zo'n dikke drup achter de connector krijgt.(en er na een week onderweg er nog ligt)
krijg toch het idee dat het reparatie bedrijf niet capabel is om de toestellen te repareren.
heb mijn klacht naar samsung gestuurd, maar als ik dit hier zo lees dan heb ik weinig hoop, het lijkt er op dat we opgelicht worden door samsung / sound Vision.
als kassa er niks mee kan is het mischien iets voor John van den heuvel van rechtgezet???
die oplichters met hun kop en bedrijf op tv !!
ga de reactie van samsung afwachten, maar de lol van dit merk is er wel af het ziet er leuk uit maar.......
kor