Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: peter001
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 14, 2011 om 08:53iPhone 4[quote=jsn schreef op woensdag 15 jun 2011, 14:16]Nee, is geen slechte service. Ze doen precies wat je met ze hebt afgesproken.
Je hebt er zelf voor gekozen die extra service niet te nemen, dat kan je niemand
anders kwalijk nemen dan jezelf.
Uiteraard is het niet gewoon dat een toestel uitvalt binnen een jaar, maar daar
heb je de normale garantie voor. Met je koelkast/TV/auto/etc geldt precies hetzelfde.
Lullig, maar daar kan je vaak vooraf (extra) tegen verzekeren.
Da's helaas het risico wat je draagt als je er niet voor verzekerd.
En u bent? Wellicht een verzekeringsverkoper/ -colporteur? Altijd leuk, vergelijkingen met koelkasten en TV's, maar het gaat hier om klantenservice, daar hoef ik me niet voor te verzekeren.