Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: petervd1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 13, 2010 om 10:03interproviders en hun onzuivere zakenJa, wij zijn ook slachtoffer van deze botte wijziging.
Ik heb zeer bewust de 3 aparte abonnementen omdat dat voor de laagste prijs de hoogste internet snelheid levert. Straks zou ik € 5,15 (11%) meer moeten betalen voor een download snelheid waar ik geen gebruik van maak OF € 4,85 (10%) minder voor een véél lagere download snelheid (-60%!!).
Maar ik vind de constructie gek. Want uit de brief concludeerde ik dat Ziggo alle losse abonnementen zou opheffen. Dat zou natuurlijk debiel zijn, want dan moeten alle televisie abonnees die ADSL hebben ineens verplicht kabel internet en telefonie nemen..?
Nou zo zit het dus inderdaad niet.
Ik heb Ziggo gebelt en de persoon die mij te woord stond zei dat Ziggo de losse abonnementen blijft aanbieden, maar als je alle 3 diensten wilt ben je verplicht een all-in-one te nemen.
Maar die zijn of duurder of slechter dan wat ik nu heb!!
Ter vergelijking: als je in de supermarkt soep, boter èn cola koopt mag je alléén een 2-liter fles cola kopen, terwijl klanten die alléén cola kopen ook een 1-liter fles mogen kopen. Dat bestáát toch niet!?!!
Hoe kunnen we ècht actie ondernemen tegen deze botte handelingswijze van Ziggo? Er zullen vast veel mensen zijn die hierdoor benadeeld worden!
Ik wil proberen mijn abonnementen te "splitsen" zodat ik niet meer alle 3 diensten afneem. Wellicht kan ik het televisie abonnement op naam van mijn vrouw zetten.