Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: petragelein
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 30, 2011 om 11:00DesignsanitairshopInmiddels alles terug ontvangen zoals ik het verstuurde. Bij het openen blijkt dat er niets beschadigd is.
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze mij de duurdere artikelen niet hebben gestuurd. Designsanitairshop zegt dat de artikelen niet meer leverbaar zijn, maar ze staan nog wel op de webshop?
Ook staat er nog steeds het keurmerk op de webshop, terwijl ze zijn geschorst. -
Oct 20, 2011 om 15:42DesignsanitairshopInmiddels is designsanitairshop geschorst door webshopkeurmerk.
Ik zal dus niet alleen zijn met mijn klacht!!! -
Oct 20, 2011 om 14:53DesignsanitairshopBeste meneer Janssen,
Fijn dat u goede een goede ervaring met designsanitairshop heeft,echter kunt u niet weten of ik mijn producten niet op nette manier verstuurd heb,waardoor ze beschadigd zijn.
Ik heb om foto's van de beschadigingen gevraagd maar die nooit gekregen, hoe kan ik dan controleren of ze echt beschadigd zijn.
Verder hebben ze mijn producten niet retour gestuurd, en heb ik dus ook de beschadigde goederen nooit terug gezien.(maar wel betaald)
Verder heb ik op internet nog meerdere klachten over designsanitairshop gezien.
Dus gefeliciteerd met uw goede afloop, maar ik ben meer dan 100 euro kwijt aan spullen die ik niet meer heb. -
Oct 2, 2011 om 13:10Designsanitairshop[quote=driemaaldrie schreef op zaterdag 24 sep 2011, 08:05]Petra,
Kijk eens hier..
Heb je, binnen 48 uur, gebruik gemaakt van het serviceformulier (online)?hier
Ik heb een mail ontvangen dat ik alles retour mocht sturen.Maar volgens designsanitaishopzijn ze beschadigd door het "onjuist" versturen, als je echter om foto's van de beschadigde goederen vraagt krijg je die nooit te zien.Ik heb ze verstuurd in de orginele vaerpakking en op mijn kosten.