Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: philipscare_nl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 28, 2013 om 08:58philips SaristaHi reentje46,
Vervelend te horen dat je deze ervaring hebt gehad tijdens de servicebeurt van de Senseo Sarista, dit had natuurlijk niet zo moeten lopen. Ik zoek graag even precies uit waar het mis gegaan is en hoe we kunnen zorgen dat je weer vertrouwen hebt in de Senseo Sarista. Is het mogelijk om via Facebook contact met ons op te nemen? Je kunt dan gewoon een priveberichtje sturen naar Philips Nederland, wanneer je dan je gebruikersnaam reentje46 noemt en dat je vanaf Vara Kassa komt, kan ik de bovenstaande post koppelen aan je dossier bij de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Philips Webcare
https://www.facebook.com/PhilipsNederland
-
Oct 29, 2012 om 16:17Senseo-Sarista.Beste Thjmvpoppel,
Het ontkalking lampje van de Senseo Sarista gaat branden op basis van de verbruikte hoeveelheid water.
Afhankelijk van het gebruikersprofiel (kopjes per dag) kan dat voor de één sneller gaan dan voor de ander. Om een globaal idee te geven, indien 5 a 6 kopjes per dag worden gezet zal ongeveer na 4 a 5 weken de Senseo Sarista aangeven dat deze moet worden ontkalkt.
Als het ontkalk-ledje brandt, kunt u overigens gewoon blijven genieten van je Sarista koffie!
Wel is het belangrijk om binnen een paar dagen de Sarista te ontkalken, om de kwaliteit van de Sarista koffie en goede werking van de machine te behouden.
Wat betreft het ontkalken, dit dient te gebeuren met de speciaal daarvoor verkrijgbare Sarista ontkalker. Wij willen u met nadruk meegeven dat ontkalken met schoonmaakazijn de Sarista zal beschadigen!
Mocht u nog vragen hebben, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klanten service.
U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Philips Webcare