Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: phillipus
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 5, 2015 om 11:40Ziggo behandelt klanten niet gelijk.[quote=joentje1978 schreef op donderdag 5 mrt 2015, 00:00]Zo te zien wisselende berichten over de klant tevredenheid.
Ben zelf 15 jaar klant bij Ziggo en ben 12 jaar geabonneerd geweest op het allerhoogste pakket (power-pakket) en heb daar al die jaren genoeg geld voor betaald.
Omdat ik de toegezegde internetsnelheden niet haalde en ik vermoedde dat de combinatie modem/router niet goed werkte heb ik gevraagd of ik een modem kon krijgen met ingebouwde router.
Dat kon niet, mijn huidige modem moest de snelheid makkelijk aan kunnen.
Mijn buurvrouw die nieuwe Ziggo-klant was en het allerschraalste pakket genomen had kreeg wel zo'n modem/router.
Maand geleden Ziggo eens gemaild met de vraag voor welke prijs ze mij een HD-recorder konden leveren, heb een aanbod gehad van 49,00 EURO.
Aan de ene kant wel een redelijke prijs gezien deze elders 219,00 EURO kost maar aan de andere kant jammer dat ze het apparaat niet kosteloos aangeboden hebben gezien ik al 15 jaar klant ben en een nieuwe klant dat ding wel voor niks krijgt.
Ook werd mijn maandelijkse contract omgezet naar een 12 maanden-contract, net zoals bij nieuwe klanten.
Als ik dan hierboven lees dat er bestaande klanten zijn die de HD-recorder wel kosteloos gekregen hebben dan vind ik het maar raar dat ze andere klanten er wel voor laten betalen.
Standaardprocedure om bestaande klanten € 49 te laten betalen voor een HD-recorder van € 199. Heb ik toch ook moeten doen na tig jaren abonnement. Waarom dan een uitzonderingspositie. En met een jaarcontract is toch niks mis mee... -
Mar 4, 2015 om 20:24Ziggo behandelt klanten niet gelijk.[quote=akkerdistel schreef op woensdag 4 mrt 2015, 19:32][quote=phillipus schreef op woensdag 4 mrt 2015, 13:46]Bellen met Ziggo (1200) levert ook nooit problemen op en je wordt zo goed mogelijk geholpen door de helpdesk.
Klopt, echter gaat het dan om een vraag die gewoon al te lezen was op ziggo.nl.
Bepaald niet, want het ging meestal over zaken waarover 'nagedacht' moest worden! -
Mar 4, 2015 om 13:46Ziggo behandelt klanten niet gelijk.Hier niets anders dan lof over Ziggo en we zijn er al vanaf het Casema-tijdperk bij. Alles-in-1 Extra, dus zowel internet, radio/televisie en telefonie. Downloadsnelheid wordt altijd gehaald (nu 200 Mbit/sec), Radio/televisie probleemloos en al helemaal na de laatste revisie, waarbij het opnieuw instellen binnen 5 minuten was voltooid. Alle zenders geven een prima beeld op de plasma-tv en al helemaal de HD-zenders. Ook hier een interactieve ontvanger opgevraagd en gekregen voor € 49 bij een verbintenis van een jaar, maar dat waren we sowieso al van plan. Bij deze ontvanger had je geen keuze tussen Humax of Samsung en het werd een Samsung. Maar hier is niets mis mee en alles werkt correct. De oude Humax-ontvanger is naar de slaapkamer verhuisd, waar hij op een 2e tv is aangesloten. Merkwaardig daarbij is dat de ontvanger ook gewoon werkt zonder smartcard! De opmerking over nieuwe contactdozen en bekabeling is juist en is ook hier toegepast. Bellen met Ziggo (1200) levert ook nooit problemen op en je wordt zo goed mogelijk geholpen door de helpdesk. Kortom, hier totaal geen problemen met Ziggo en we hebben er toch echt geen aandelen in...