Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pieter prins
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 20, 2016 om 19:52Kan ik onder mijn nog 1 jaar lopend telecom abbo uit o.b.v. wanprestaties?Hoi Diumance. Dank voor je antwoord. dat is inderdaad precies wat ik heb...zwaarste variant en dan automatisch 10tje uploaden als dat op is. Alleen werkt dat dus om de haverklap niet en dan kun je ook niet handmatig geld bijzetten en kun je dus gewoon niet bellen...en dan niet een uurtje of zo, maar 1 dag en nu zelfs dagen...check hun facebook of twitter maar eens, honderden klachten de laatste dagen....tis toch ook niet te geloven. Ik vind dat dusdanige wanprestatie dat je je contract mag ontbinden....of de "wet" daar ook zo over denkt is de vraag, maar ik ga het proberen.
-
Dec 20, 2016 om 18:20Kan ik onder mijn nog 1 jaar lopend telecom abbo uit o.b.v. wanprestaties?Ik bel vrij veel, sowieso voor werk meer dan een uur per dag, en dan nog prive en internetten. Ik dacht ik begin laag en dan kan ik altijd nog upgraden naar onbeperkt, maar ik had niet uitgezocht dat dat niet kan bij hun. Dat is mijn eigen fout geweest, dat ik daar niet onder uit kan snap ik. Maar dat ik regelmatig niet kan bellen, en nu dus zelfs 4 dagen dat is volstrekt onacceptabel en daarmee ga ik nu wel proberen onder het contract uit te komen en dan dus een abbonement af te sluiten dat beter bij me past, maar vooral waar ik van op aan kan dat hij werkt
-
Dec 20, 2016 om 17:20Kan ik onder mijn nog 1 jaar lopend telecom abbo uit o.b.v. wanprestaties?Thamx Maritas, ja dat is precies wat ik bedoel!
-
Dec 20, 2016 om 16:24Kan ik onder mijn nog 1 jaar lopend telecom abbo uit o.b.v. wanprestaties?Hoi Tijger,
Dank voor je reactie. Ja, dat zou ik ook zeggen (het is overgens met abbo kosten van € 27 en dan soms wel 4 keer tientje moeten bijwaarderen). Laatst eens gekeken en 1 uur in de bus Internetten, gewoon normale sites zoals nu.nl, ad.nl, geen filmpjes, kostte me €3...das toch veels te veel.
Maar goed, nogmaals: dat vind ik nog niet eens zo erg. Veel erger vind ik regelmatig niet kunnen bellen en nu dus 4 dagen. Als een provider dusdanig slecht product levert, zou je mijns inziens recht moeten hebben om bij ze weg te gaan. Ze zullen toch aan bepaalde kwaliteit moeten voldoen> Of moet je alles pikken 2 jaar lang omdat je ooit een contract tekende -
Dec 20, 2016 om 15:57Kan ik onder mijn nog 1 jaar lopend telecom abbo uit o.b.v. wanprestaties?@diewijk - Ik ga het proberen ja. Het gaat niet om de dagen dat ik niet kon bellen, maar om de schade daarvan....maar ja dat is moeielijk aantoonbaar uiteraard...een tientje zou wel heel schraal zijn ja
@carola83: Daar heb je gelijk in, kostbare fout van mezelf....Baal ik van, maar daar had ik nog wel zoiets van...OK, jaartje uitzitten...maar dat gecombineerd met de gewoon slechte dienstverlening maakt dat ik echt helemaal klaar ben met die gasten, die slechte dienstverlening vind ik eigenlijk nog erger...Ik weet dat ik er normaal gesproken niet onder uitkom, daarom wil ik nu dan ook wanprestatie als argument aanleveren