Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: piew
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 12, 2011 om 13:16Email only wordt KPN email-only basis verhoging 86%Het gaat er helemaal niet om dat ik WIL veranderen van provider, ik kan zelf ook nog wel andere/betrere alternatieven verzinnen,..
Het is zoals Elfje9 schrijft, je neemt een email abonnement met een REDEN en daar wordt nu misbruik van gemaakt door KPN. -
Aug 12, 2011 om 13:10Email only wordt KPN email-only basis verhoging 86%Beste Bosbess,
U mist het punt waar het om draait,..
Een dergelijke reactie als van u zet niet bepaald zoden aan de dijk en u helpt er m.i. dus verder ook niemand mee.
Misschien dat u het geen probleem vind, maar betaald u dan de extra kosten voor mij en alle andere gedupeerden? -
Aug 10, 2011 om 15:41Email only wordt KPN email-only basis verhoging 86%Ook ik heb van KPN onderstaande brief over email only per email ontvangen vandaag,
Ik heb KPN klantenservice gebeld omdat ik het niet eens ben met deze eenzijdige contract wijziging en er geen sprake is van "een passend alternatief" De kosten gaan van € 22,56 naar € 42! dat is bijna het DUBBELE !!
(ik betaal nu volgens contract €1,88 per maand en dat zou €3,50 worden!)
Bovendien vind ik de brief misleidend, want er staat vet gedrukt "er veranderd niets" en "u hoeft niets te doen" maar het is eerder een verkapte absurde prijsverhoging want als ik niets doe en gebruik wil blijven maken van mijn email kost mij dat €1,62, p/m meer!
Het antwoord van de Klantenservice van KPN was dat ik maar moest opzeggen als ik het er niet mee eens was,.. nou ja!!
Het lijkt wel financiele chantage zoals KPN nu met jarenlange trouwe klanten omgaat!
Ik wil gewoon mijn email behouden zonder daar bijna meer dan het dubbele voor te moeten betalen!
Wat is hier aan te doen?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer,...
U heeft al geruime tijd een E-mail only abonnement bij KPN. Hiervoor betaalt u € 22,56 per jaar. Wij hebben besloten te stoppen met dit abonnement. Uiteraard zorgen wij voor een passend alternatief waardoor u uw e-mail adres gewoon kunt blijven gebruiken zoals u gewend bent. Wij vertellen u er graag meer over.
U hoeft niets te doen
Wij regelen dat u na afloop van uw huidig jaarabonnement automatisch wordt omgezet naar het KPN E-mail only Basis abonnement. U hoeft hiervoor niets te doen. De prijs van dit abonnement bedraagt € 3,50 per maand.
Er verandert voor u verder niets: Uw e-mail adressen, wachtwoord en computerinstellingen blijven hetzelfde.
Heeft u nog vragen?
Onze Klantenservice is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00 via 0900 0244*. U heeft tot 10 september 2011 het recht om uw abonnement kosteloos te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenservice
PS. Wist u dat KPN een pakket heeft waarmee u voordelig internet, interactieve TV en bellen combineert? Lees hier meer over dit Alles-in-een pakket.
10 ct/min plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Deze kosten kunt u vinden op de website van uw mobiele aanbieder.