Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pluis_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 8, 2005 om 20:00t-mobile verdubbelt je belte goed?
De actie gold idd in de regel alleen voor nieuwe klanten.
Alleen geselecteerde bestaande klanten die een sms hebben gekregen komen hier ook voor in aanmerking ( en idd, dit zijn natuurlijk de mensen die vaak opwaarderen). Die vriend van je zal dus een sms hebben gekregen. En daarmee geselecteert zijn voor die actie.
-
Apr 16, 2004 om 11:58Orange share oplichting?Ik ben het eens met bovenstaand eoplossing, maar als hun antwoord (en eventuele compensatie) u niet tevreden stelt, kan u ook altijd terecht bij de ombudsman, of eventueel de geschillencommissie telecom.
www.stichtingdeombudsman.nl of www.geschillencommissie.nl
Succes! -
Apr 16, 2004 om 11:55NummerbehoudProviders mogen hier geld voor vragen, mits aan het maximum gebonden van (jawel) 9 euro.. Naar mijn weten vragen andere poviders hier geen geld voor.. Let wel, KPN doet ontzettend moeilijk over nummerbehoud. OPTA heeft per 1 oktober bepaald dat nummers binnen 10 werkdagen overgenomen mogen worden, alleen KPN houdt zich hier niet aan, en elke abonnee moet gewoon zijn contractstermijn uitzitten, ben je buiten contract heb je altijd nog 3 mnd opzegtermijn. Hier wil de OPTA inderdaad alle klachten over binnenkrijgen, kijk hier voor meer info op www.opta.nl
-
Apr 16, 2004 om 11:50Sony Ericsson T68i en T-Mobile omruilactieHoi!
Helaas blijkt inderdaad dat t-mobile je hierbij niet kan helpen. Het toestel in aangeleverd door de winkel, en de SIMkaart van T-Mobile. Door het subsidiebedrag wat t-mobile aan de winkelier geeft, hebben ze u een SE T68i erbij kunnen "geven". Dit onder de garantiebepalingen van de winkel, Helaas blijkt uit jouw verhaal dat de winkel niet echt fijne garantiebepalingen heeft. Reparatie 4 tot 6 weken?? niet kunnen omruilen?? Helaas, nogmaals, kan t-mobile u niet helpen. Misschien een brief schrijven naar het hoofdkantoor van uw winkelier? succes!