Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: post43
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 9, 2013 om 09:50vesting financewil even graag reageren op het antwoord van vesting finance.
zoals u weet heb ik gereageerd op uw site,bij het klachten forum,alleen nog niks van gehoord.op 02-04-2013.gaat lekker bij jullie -
Apr 5, 2012 om 09:40spaarverzekering woonfonds[quote=woonfonds schreef op maandag 12 mrt 2012, 14:32]Wat een vervelende situatie voor u! Graag willen we met u in contact komen om opheldering te geven over uw vraag. Wilt u hiervoor telefoneren naar tel 013-4612025?
Hartelijk dank!
Team Woonfonds[quote=post43 schreef op maandag 12 mrt 2012, 14:00]mijn vraag is ,ik heb een brief ontvangen van woonfonds hypotheken spaarverzekering.
ik heb in 2010 mijn belegging hypotheek omgezet in een spaar hypotheek.
nu krijg ik een brief dat de polissen per abuis zijn geannuleerd 2010 en er is een bedrag op mijn bank gestort van bijna 4000 euro in april 2011.
dit bedrag is nooit gestort,maar verekend met de spaarverzekering.
nu moet ik mijn hypotheek betalen 500 euro en de spaarverzekering van 450 euro dit alle komt op zon 1000 euro voor een hypotheek van 130.000 euro .
ik heb ze gebeld en ze zeggen dat ik dit bedrag moet betalen tot einde hypotheek,komen ze nu pas mee ,maar het is al vanaf 2010 inwerking.ik wist niet anders dan dat ik de spaarhypotheek had en gewoon 500 euro betaal in de maand.Mijn vraag is kan dit zomaar ,ik kan geen 1000euro betalen aan de hypotheek,en dat voor een leenbedrag van 130.000.en de vele fouten die hun gemaakt hebben moet ik hiervoor bloeden,ik hoor graag van jullie.
Nu een paar weken later heeft de Woonfonds hypotheken mij uitstekend geholpen.ze hebben het helemaal uitgezocht hoe dit kon gebeuren,elke week hielden ze mij 2x per week op de hoogte van mijn probleem.
nu alles uitgezocht is bieden ze mij 3 opties aan,en ik heb gekozen voor een aflossingvrije hypotheek.
bij deze Woonfonds bedankt vooral jullie medewerking en de goede zorgen.
ik kan iedereen de Woonfonds aanbevelen ze denken echt met de klant mee,en als er problemen zijn staan ze 200%voor je klaar.
Woonfond bedankt.
Dhr F.Post