Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: potze
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 17, 2004 om 13:30bank jencikovaInmiddels heb ik een vijfde kast geleverd gekregen, ook deze is teruggestuurd. Er zaten kieren tussen het gepersde hout, inderdaad volgens de leveranciers was dit niet normaal, mijn reden tot weigering was gegrond. jencikova heeft me een brief gestuurd voorafgaand aan de levering. Als deze vijfde kast niet deugde, wat hen onwaarschijnlijk leek, kreeg ik mijn geld terug. 100 euro aanbetaling te verstaan. Ik wacht daar nu twee weken op en ben erg benieuwd. De kast is gekocht in Groningen en de verkoopster vinden het ook errrruuuggg vervelend, maar iets regelen voor mij als klant, ho maar. Ik wens een ieder van succes met Jencikova, ik heb al mijn vrienden, kennissen en familie ontraden ooit daar iets te gaan aankopen. jurrina
-
May 4, 2004 om 10:05bank jencikovaHallo, ik heb hetzelfde probleem met Jencikova. Ik heb een kast gekocht vorig jaar 5 juli 2003, inmiddels hebben ze deze vier keer bezorgd, allen waren zwaar beschadigd. ik heb hen aangetekende brieven gestuurd om de koop te ontbinden, hierop wordt niet gereageerd. Ik heb gebeld, diverse keren, niemand belt me terug. Ik krijg geen contact met managers of wie dan ook. Teruggaan naar de winkel helpt niet, ze verwijzen me naar het hoofdkantoor. Ja, we kwamen in de winkel dreigend over, ze wilden wel de politie bellen. Ik sta op het punt een advocaat in te schakelen om de koop ontbonden te krijgen. Hoe kan ik nog van een kast genieten, waar zoveel ellende aan verbonden zit. jurrina